قدس آنلاین - بیرجند: طی مراسمی با حضورمعاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی وجمعی از مسئولان دومین پرس پخت تایر سواری رادیال ساخت شرکت کویر تایر دربیرجند افتتاح آزمایشی شد.

دومین پرس پخت تایر سواری رادیال ساخت شرکت کویر تایر راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: این طرح با تکیه بر نیرو و کارشناسان داخلی است که ابتکار عمل نیروهای بومی و داخل کشور را به نمایش می‌گذارد.

محمدتقی کره‌ای تصریح کرد: این نوع تجهیزات از خارج از کشور مانند ژاپن، آلمان و ایتالیا وارد می‌شد که امروز شاهد این افتتاح پرس هستیم به همت کارشناسان شرکت کویرتایر ساخته شده است.

وی افزود:با توجه به اینکه وظیفه‌ آنها ساخت تجهیزات نیست و فقط تولید لاستیک را باید انجام دهند اما به دلیل نیاز کشور این دستگاه‌ها در مرحله اول در این کارخانه ساخته شده است.

کره‌ای با اشاره به کمک دولت در راستای کمک شرکت کویرتایر بیان کرد: آنچه که دولت در این راستا باید حمایت کند تأمین ارز مواد اولیه این کارخانه است که مسئولان و همکاران شرکت کویر تایر بتوانند با تلاش و پشتکار و روحیه جهادی خود طرحهای توسعه این شرکت را به نتیجه برسانند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی با اشاره به راه‌اندازی فاز دوم شرکت کویر تایر که خاکبرداری آن انجام و منابع ریالی آن تأمین شده است گفت: تنها منابع ارزی آن باقی مانده است که کمک وزارت صنعت و معدن می‌تواند در راستای هر چه سریع‌تر بهره‌برداری فاز دوم آن مفید باشد.

وی اظهار داشت: دولت و وزارت صنعت و معدن از این طرحها حمایت می‌کند و طبیعی است که مشکلاتی در راستای تأمین منابع ارزی آن وجود داشته باشد که احساس می شود مشکل تا حدود زیادی برطرف شود.

کره‌ای اظهار امیدواری کرد: با حمایت از این مجموعه طرح توسعه شرکت کویرتایر با سرعت و براساس برنامه زمان‌بندی شده به نتیجه می‌رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.