قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با کارکنان معاونت توسعه، مدیریت و پشتیبانی آستان قدس رضوی بر لزوم رعایت انضباط مالی، برنامه ریزی و پاسخگویی سریع و شفاف به مراجعان و مکاتبات تاکید کرد و این مولفه ها را مهمترین ویژگی سازمان پویا برشمرد.

انضباط مالی، برنامه ریزی و پاسخگویی مهمترین مولفه های سازمان پویاست
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری گفت: رعایت دستورالعمل ها، آیین نامه ها، قوانین و مقررات و عدم برخورد سلیقه ای، سلامت دستگاه و سازمان را تضمین می کند و مانع فساد و قانون گریزی می شود.

وی تصریح کرد: نظارت دقیق در حوزه های کارپردازی، جمع داری و امین اموال از مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد و برگزاری مناقصه ها و اخذ استعلامات نیز از نکاتی است که با برنامه ریزی مدون دنبال می شود.
بختیاری عنوان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی کشور، تسریع در پرداخت حقوق کارگران و پیمانکاران و معوقات را با جدیت دنبال کردیم و معاونت ها و مجموعه های تابعه آستان قدس رضوی نیز این مهم را در دستور کار خود قرار می دهند.
وی با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد شرکت هایی که طرف قرارداد با آستان قدس رضوی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت هایی که در استخدام وجود دارد، در حال حاضر این شرکت ها به جذب نیرو اقدام می کنند و باید توجه شود که شرط انصاف و عدالت در جذب، نوع کار و پرداخت حقوق و دستمزدها رعایت شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: استخدام در مجموعه آستان قدس رضوی نیز صرفا از طریق مجاری قانونی و با رعایت عدالت در استخدام و اصول نشر آگهی و برگزاری آزمون انجام می شود.

تکریم زائر و ارباب رجوع
وی گفت: به لطف خداوند متعال کارکنان آستان قدس رضوی نیروهای با اعتقاد و اخلاق مداری هستند، اما با توجه به انتظاری که جامعه از مجموعه خادمان و کارکنان این نهاد مقدس دارد، باید توسعه و ارتقاء سطح خدمت رسانی و تکریم زائران عزیز و مراجعان را به رکن و اولویت اصلی مجموعه تبدیل کنیم.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: همه امور و موضوعاتی که در ارتباط با رفاه و امنیت زائران است، را به عنوان مهمترین کار و رسالت خود تعریف کرده ایم و با قاطعیت و جدیت پیگیری می کنیم.
وی در ادامه گفت: همان گونه که تولیت آستان قدس رضوی نیز بارها تاکید کرده اند، باید به سمتی حرکت کنیم که با توسعه و ترویج فرهنگ، گفتمان و سبک زندگی امام رضا(ع)، تمام مردم شهر مشهد به عنوان میزبانان زائران، خود را خادم حضرت ثامن الحجج(ع) بدانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.