معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: مملکت ما برخوردار از جوانانی است که دارای درک و فهم بالایی هستند و در کنار طی کردن مدارج عالی در زمینه های مختلف، معرفت دینی آن ها نیز رشد یافته است.

 معرفت دینی در جوانان ایرانی رشد یافته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی در مراسمی که به مناسبت اهدای مدال های مهدی یارعلی؛ قهرمان پرورش اندام و مائده خلیلی؛ ورزشکار رشته کاراته به موزه آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: در باورهای دینی ما همه چیز در دنیای فانی و از بین رفتنی است و تنها چیزی که باقی می ماند آن است که اتصال با پروردگار پیدا کرده باشد.
وی با بیان اینکه زحمات انسان ها وقتی در اوج قرار می گیرد که پایدار و ماندگار باشد، اظهار کرد: این دو ورزشکار با این عمل مدال دنیایی خود را ماندگار کردند که رفتار آنان نشانه رشد و تعالی معرفت و شعور بالاست، زیرا انسان باید در پایداری ارزش های زندگی خود بکوشد.
خاکسار قهروردی گفت: مدال افتخار و قهرمانی که حاصل تلاش و زحمات شما در این عرصه بوده است، امروز در عرصه دین باوری و توکل با اتصال و پیوند به مکتب و امامت تبدیل به افتخار بزرگی شد که این عمل نشانه رفتار سنجیده و عاقلانه شماست
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه جوانان این نسل از انقلاب برای تقویت باورهای دینی و مذهبی خود ایثار و فداکاری می کنند، گفت: این فقط مدال نیست بلکه عقل، معرفت، شعور دینی و تعهد به انقلاب است که در کنار آن می ماند.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای مدال آوران عرصه ورزش، ابراز امیدواری کرد ورزشکاران با داشتن روحیه ایثار و گذشت در راه اعتلای نظام و فرهنگ دینی و سرافرازی کشور گام بردارند.
دکتر علی سوزنچی؛ معاون امور موزه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز در این مراسم با اشاره به طی مراحل سخت در مسیر قهرمانی و کسب مدال از بین جمع کثیر ورزشکارن بین المللی گفت: ورزشکاران از امام خوبی مدد می جویند و این مدد باعث آرامش ذهنی و روحی بالا می شود.
وی اظهار داشت: ورزشکاران رفتار قهرمانی خود را با اهدای مدالشان تبدیل به منش پهلوانی می کنند و برای ما افتخار بزرگی است که امانتدار این ارزش ها باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.