قدس آنلاین: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: توسعه گردشگری حلال شعار سومین همایش مشارکت ملی گردشگری و از دستور کارهای مهم این بخش است.

گردشگری حلال توسعه می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی رحمانی‌موحد در مراسم اختتامیه سومین همایش ملی مشارکت گردشگری که در سالن آمفی تئاتر هتل پارس مشهد برگزار شد اظهار داشت: امسال سومین سال پایه‌گذاری این همایش که آغاز آن در دولت تدبیر و امید و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای پیوند زدن بخش‌های عمومی و مردم و حمایت‌های جامع از صنعت گردشگری طراحی شده و قدردان الطاف الهی هستیم و امیدواریم که با روندی طبیعی به یک نهاد تأثیرگذار تبدیل شود.

وی ادامه داد: دومین بهانه گردهمایی امروز این است که شعار طراحی شده برای آن در صحنه عمل و اجرا به ظهور برسد و این شعار هم گردشگری حلال بوده است.

معاون گردشگری رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: گردشگری حلال نوعی سفر است که انسان‌ها در آن به دنبال خدماتی هستند که تباینی با اسلام نداشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز  به عنوان روز گردشگری حلال به عنوان نماد مشخص شده، خاطرنشان کرد: همزمان با این مناسبت در مشهد امیدواریم بتوانیم این خدمت را رونمایی کرده و در چرخه صنعت گردشگری کشور قرار دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.