قدس آنلاین: استاندار خراسان شمالی گفت:بحث صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع یکی از سیاست های جدی نظام جمهوری اسلامی است

صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، سیاست جدی نظام است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمدرضا صالحی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان اظهار داشت:صیانت از حقوق شهروندی در چارچوب سیاست های نظام است لذا باید در جهت ارتقای حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و صیانت از حریم امنیت تلاش کنیم.

وی افزود:مجموعه تمام دستگاه های اداری شهرستانها و استان باید در مسیر صیانت از حریم امنیت وظایف خود را بدرستی انجام دهند.
صالحی خاطرنشان کرد:هیچ مدیری در نظام با اصل موضوع صیانت از حریم امنیت و حقوق شهروندی مخالفتی ندارد اما عملکرد ضعیف برخی دستگاه های اجرایی در این حوزه باید مورد آسیب شناسی قرار گیرد  تا بتوانیم معیارها و اقدام های بیشتری را با استدلال و قوت بیشتری انجام دهیم.
وی تصریح کرد:صیانت از حقوق شهروندی مساله ای است که باید برای اجرایی شدن دستورات دینی و در چارچوب قوانین و مقررات به آن توجه بیشتری شود.
صالحی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور سال 57، اظهار داشت:شهدای 17 شهریور ضمن اینکه پشتوانه نظام هستند  توانستند سرعت شکل گیری انقلاب را نیز افزایش دهند لذا باید در تحقق شعار این شهدا حرکت کنیم.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.