قدس آنلاین- یزد : فرماندار یزد با اشاره به اینکه فرصت مشارکت و همکاری در اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 فراهم است، آخرین مهلت ثبت نام را 25 شهریور ماه اعلام کرد

25شهریورماه آخرین مهلت مشارکت در طرح سرشماری نفوس و مسکن یزد می باشد

به گزارش قدس آنلاین ا زیزد ،مصطفی سالاری با بیان اینکه علاقه مندان به مشارکت در این طرح می بایست از طریق تارنمای yazd.mporg.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند، تاکید کرد: نفرات ثبت نام شده با شرکت در دوره های آموزشی و کسب نمره قبولی به عنوان مامور آمار گیر در اجرایی شدن هرچه بهتر طرح، دولت را همراهی می کنند.

وی اظهارداشت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن در دو بخش اینترنتی و حضوری در مهر و آبان ماه سالجاری همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود که بخش اینترنتی آن برای اولین بار در دولت تدبیر و امید برنامه ریزی و در حال اجرایی شدن است.

سالاری با اشاره به اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 با سایر سرشماری‌های متفاوت است، افزود: در مرحله اول سرشماری افرادبه صورت داوطلبانه با مراجعه به پورتال مرکز آمار ایران اطلاعات خود را تکمیل و کد ره‌گیری دریافت می کنند.

مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان یزد با اعلام اینکه طبق آیین‌نامه ضرورت دارد 40 درصد سرپرستان خانوار از طریق اینترنت سرشماری شوند، از دستگاهی اجرایی خواست تا کارمندان و کارکنان دولت به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم طرح نیز ماموران آمار گیر به منازل مراجعه کرده و با استفاده از پرسشگری حضوری فرم های الکترونیکی را از طریق تبلت هایی که در اختیار دارند تکمیل می کنند.

سالاری در پایان از طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به‌عنوان یک طرح ملی و مهم یادکرد و گفت: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با نهایت توان و ظرفیت خود در این طرح مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.