عضو کمیسیون امنیت ملس مجلس گفت: برخی که ژاپن و آلمان را به‌عنوان یک الگو به مردم ایران ارائه داده و دلیل پیشرفت آن‌ها را نداشتن نیروی نظامی اعلام کرده‌اند، بنا دارند فیتیله کارهای دفاعی را پائین بکشند.

رویکرد «نداریم و نمی‌توانیم» به برنامه ششم ورود پیدا کنیم/برخی بنا دارند فیتیله کارهای دفاعی را پائین بکشند

به گزارش قدس آنلاین، جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: متاسفانه در بحث‌های فرهنگی هیچ راهبردی دیده نمی‌شود؛ امروز کسانی برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی کشور را طراحی کرده و می‌نویسند که معتقدند «نه پول داریم و نه می‌توانیم» کشور را اداره کنیم، مصداق این‌ها وزیر نفت است که معتقد است نه می‌توانیم استخراج نفت داشته باشیم نه پول داریم، در حالی که هر دو دلیل رد است زیرا «هم پول داریم هم می‌توانیم».

وی افزود: همین رویکرد «نداریم و نمی‌توانیم» به برنامه ششم توسعه نیز ورود کرده است. البته خوشبختانه کمیسیون تلفیقِ قوی و خوبی برای برنامه ششم تصویب شد و رای آورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد اخیر برخی مسئولان درباره مسائل دفاعی و نظامی کشور تصریح کرد: برخی که ژاپن و آلمان را به‌عنوان یک الگو به مردم ایران ارائه داده و دلیل پیشرفت آن‌ها را نداشتن نیروی نظامی اعلام کرده‌اند، بنا دارند فیتیله کارهای دفاعی را پائین بکشند.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: البته در کمیسیون تلفیق مجلس، ارتقاء توان دفاعی ارتش، سپاه، بسیج مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تفاهم نیز رسیدیم و امیدواریم بتوانیم بخشی از نارسایی‌هایی که در برنامه دیده می‌شود را در صحن علنی مجلس جبران کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Mohammad Reza ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    با عرض سلام حضور آقای کریمی و صحبتهای صحیح شما در مورد اشخاصی که هویتشان بر همگان مشخص بوده و هست ...اشخاصیکه راه ذلت و تملق و عوام فریبی را سر لوح زندگی خود قرار داده اند کسانیکه آزادی و استقلال و ایستادگی کشور را به تحقیر و تمسخر میگیرند...خأنین خودفروخته و وطنفروشی که بله- بله گفتنها و دستور گرفتن از کدخداها را بی مانع و بالاتر از آن... آنرا به پای محارتهای دیپلماسی خود میشمارند و بلطبع با هموار کردن راهای نفوذ دشمن ...برای خود در نزد کدخدا اعتبار کسب میکنند و در توجیح این حماقت خود در نزد ملت شریف ایران از طریق رسانهای معلوم الحالی که در کنترل خودشان و حامیانشان در خارج و داخل قرار دارد عوام فریبانه خود را دلسوز ملت نشان میدهند و در تبلیغ آن با بوق و شیپور رسانهای داخلی و خارجی طوری وانمود میکنند که آنچه کرده اند برای مردم و در راستای منافعشان بوده است...حال اینکه بر سر این ملت جه کلاهی گذاشته شده است تاریخ آنرا برای آیندگان روشن خواهد کرد که بجز آهی نخواهد بود. آره آقای کریمی در ایران زمینمان تا بوده پُر بوده از همین حاج خاطره ها و حاج حسن ها و حاج خوش خنده ها