قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: از استان چهارمحال و بختیاری تاکنون چند اثر در جشنواره های معتبر فیلم جهان حضور داشته اند که یکی از این آثار حوزه هنری در جشنواره بین المللی برلین شرکت کرد و موفقیت های مهمی را در جشنواره های بین المللی کسب کرد.

فیلم جوجه پر در شهرکرد رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری  در حاشیه اکران این فیلم  گفت: سینما یکی از هنرهایی است که مخاطب با آن به راحتی ارتباط برقرار می کند ولی برای تولید آثار هنری ، بدون شک هنرمندان نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند.
حجت الله شیروانی افزود: حوزه هنری از فیلم های ارزشمند و فاخر و هنرمندان ایده پرداز حمایت می کند و تاکنون با وجود کمبود اعتبارات، از آثار فیلمسازان جوان حمایت کرده است.
وی تصریح کرد: از استان چهارمحال و بختیاری تاکنون چند اثر در جشنواره های معتبر فیلم جهان حضور داشته اند که یکی از این آثار حوزه هنری در جشنواره بین المللی برلین شرکت کرد و موفقیت های مهمی را در جشنواره های بین المللی کسب کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  نیز گفت: بزودی با همکاری حوزه هنری و آموزش و پرورش سینمای کودک در این استان راه اندازی می شود.
گفتنی است: فیلم جوجه پر به کارگردانی فرشاد صالحی و تهیه کنندگی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری روایت گری دختری است که در جدال بین مرگ و زندگی جامعه پیرامون خود، به دنبال کودکی خویش می گردد.
در این مراسم خاطراتی از زمان فیلمسازی عباس کیارستمی و بازیگری داوود رشیدی و تاریخ شکل گیری سینما در ایران ارائه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.