قدس آنلاین/یاسمین مشرف:یوری میلنر،میلیاردر روسی و استفان هاوکینگ دانشمند اختر فیزیک انگلیسی،چندی پیش از تلاش تازه خود برای کشف و برقراری ارتباط با حیات فرازمینی خبردادند.وجود موجودات بیگانه ( UFOها) در فضا همواره و در طول قرن ها موضوع بحث میان ستاره شناسان بوده است.

نشانه هایی برای وجود بیگانگان در فضا

اما هیچیک از ستاره شناسان و دانشمندان فضایی نتوانسته اند شواهد عمده ای را که درمورد فعالیت بیگانگان در سیاره زمین مشاهده شده است رد کنند.از گذشته تا حال شواهد متعددی -از تمدن مصر گرفته تا پایتخت UFO ها بر روی زمین- از وجود موجودات بیگانه فضایی حکایت داشته اند. 16 نشانه وجود آن ها را در مطلب زیر می خوانید.

تصادفات جوی

این روزها این فقط ترافیک های هوایی معمول نیست که ذهن خلبانان را درگیر می سازد. بتازگی نمونه های متعددی از برخورد جت های تجاری با یوفوها گزارش شده است. یک خلبان،مشاهده یک شیء پرنده سه گوش را گزارش کرد که به طرف هواپیمای او که به مقصد منچستر انگلستان پرواز می کرد در حرکت بود.این شیء بیگانه پیش از عکس العمل خلبان برای جلوگیری از برخورد آن با هواپیما ناپدید شد.

معادله دریک

کهکشان ما یعنی کهکشان راه شیری، شامل بیش از 400 میلیارد ستاره است و دانشمندان معتقدند دست کم نیمی از این ستاره ها،حداقل یک سیاره در مدار خود دارند.دکتر فرانک دریک ستاره شناس و دانشمند اختر فیزیک آمریکا، استدلال خوبی درمورد احتمال وجود تمدن های فرازمینی با توجه به احتمال وجود سیاره هایی که موجودات زنده در آن ها ساکن هستند ارایه می کند.

ریزتراشه ناپلئون

دانشمندان به وجود یک شیء خارجی به طول نیم اینچ در جمجمه ناپلئون بناپارت، فرمانده نظامی فرانسوی پی بردند. ناپلئون خودش گفته بود وقتی در سال 1794 برای مدت زیادی ناپدید شد،توسط افراد عجیبی زندانی شده بود.

تصویرنگاری های مصری

در تصویر نگاری های مصری حکاکی هایی دیده می شوند که نشان می دهند ماشین های پرنده شبیه موجودات بیگانه فضایی در گذشته در دره رود نیل مشاهده شده اند.

مشاهداتی در اسکاتلند

شهر کوچک«بونی بریج» در اسکاتلند مشهور به پایتخت UFO های اسکاتلند است و دلیل خوبی برای این موضوع وجود دارد. در طول یک سال به طور متوسط بیش از 300 گزارش از مشاهده یوفوها در این منطقه گزارش می شود. اسناد این گزارش ها توسط آرشیو ملی انگلیس ارایه شده است.

میکروب های مریخی

دانشمندان روسی بتازگی،جانداران کوچک میکروسکوپی را شناسایی کرده اند که از نظر مقاومت و بقا درمقابل پرتوهای قوی و خطرناک از کیفیت نادری برخوردار هستند.به گفته این محققان چنین مقاومتی تاکنون در سایر جانداران موجود در روی زمین دیده نشده است.دانشمندان می گویند ریشه و خاستگاه این موجودات مقاوم، کره مریخ است که وجود حیات فرا زمینی را تایید می کند.

محصولات بیگانه

وقتی گروهی از دانشمندان انگلیسی در سال 2013 هواناوی را راهی عرض های بالاتر جو کردند، از دیدن موجودات زنده ریزی که در این هواناو به زمین برگشتند شگفت زده شدند.دانشمندان متقاعد شدند که این سازواره های کوچک فقط می توانند منشا فضایی داشته باشند.

یوروپا قمر مشتری

مطالعات اخیر از وجود باکتری قرمز منجمد شده در یکی از قمرهای سیاره مشتری به نام یوروپا،حکایت داشته است.وجود این باکتری در قمر سیاره مشتری این باور را در دانشمندان تقویت کرده است که اشکال پیشرفته زندگی می تواند در یوروپا شکل بگیرد.

فسیل های بیگانه

محققان،یک فسیل مریخی را در قاره جنوبگان یافته اند و مدعی هستند که این فسیل حاوی نانوباکتری های فسیل شده است.وجود این نانو باکتری ها این گمانه زنی را درپی داشته است که چنین سنگ هایی که میلیاردها سال پیش به سیاره زمین راه پیدا کرده اند، می توانند ایجاد کننده زندگی به شکلی که ما امروز می شناسیم بوده باشند.

سیگنال های شگفت انگیز

در سال 1977 دانشمندان دانشگاه ایالتی اوهایو سیگنال هایی را کشف کردند که برای رسیدن به ما، بیش از 200 میلیون سال نوری مسافت را در فضا طی کرده بودند.این سیگنال های بسیار قوی،دانشمندان را شگفت زده کرد. محققان همچنان در تلاش هستند تا منبع این سیگنال ها را شناسایی کنند.

متان در جو مریخ

گاز متان به طور طبیعی توسط موجودات زنده تولید می شود و مقادیر زیادی از این گاز، در جو کره مریخ یافت شده است.یافت شدن گاز متان در جو کره مریخ،این فرضیه قدیمی- که قدمت آن به چند قرن می رسد- را تقویت می کند که زندگی بر روی این سیاره وجود دارد.

سفارت خانه بیگانه

مازلان عثمان؛دانشمند اختر فیزیک مالزیایی رئیس دفتر سازمان ملل در امور فضایی است که با همه فعالیت های فضایی مرتبط است.یکی از وظایف مازلان،استقبال از بازدیدکنندگان بیگانه و هماهنگ سازی پذیرش آن ها از سوی انسان ها در صورت تماس مریخی ها با کره زمین است.

راز علایم رادیویی

دهه هاست که دانشمندان،در تلاش برای برقرارکردن ارتباط با مریخی ها، فرکانس هایی از امواج رادیویی را به فضا می فرستند.در سال 2004 ستاره شناسان مشاهده کردند که یک سیگنال رادیویی مشخص، قوی تر و قوی تر می شد.آن ها چنین نتیجه گیری کردند که احتمالاً بیگانگان درحال تلاش برای برقراری ارتباط با ما هستند.

منبع: msn.com

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.