قدس آنلاین- یزد : سرپرست جمعیت هلال احمر استان با اشاره به تعامل جمعیت هلال احمر با دستگاه‌های استان، آمادگی این جمعیت برای راه اندازی داروخانه تک نسخه‌ای در شهرستان بافق را اعلام کرد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام هلال احمر استان با 80 درصد پیشرفت

به گزارش قدس آنلاین از یزد، عباس احدپوردر دیدار با فرماندار بافق، نگاه مسئولان این شهرستان به جمعیت هلال احمر را ستود و افزود: جمعیت هلال احمر استان در تلاش است که با همکاری مسئولان شهرستان‌ها، طرح‌های نیمه تمام را در کوتاهترین زمان در استان تکمیل کند.

وی همچنین از تکمیل طرح‌های این جمعیت در استان با پیشرفت بالای 80 درصد خبر داد و بر ضرورت تعامل مسئولان استان برای تحقق این هدف تاکید کرد.

فرماندار بافق در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان بر ضرورت رسیدگی به پایگاه امداد جاده‌ای سه چاهون شهرستان بافق تاکید کرد و گفت: این پایگاه نیاز به حصارکشی و فضای سبز دارد.

«طلایی مقدم» تصریح کرد: فرمانداری آماده هر گونه مشارکت برای تکمیل پایگاه امداد جاده‌ای سه چاهون شهرستان بافق را دارد .

وی مدیریت جدید جمعیت هلال احمر را فرصت مناسبی برای هلال احمر شهرستان بافق  دانست و افزود: جمعیت هلال احمر استان همواره با حداقل امکانات در تمام صحنه‌ها فعالیت می‌کنند و نتایج بسیار خوبی از حضور امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در استان به دست آمده است.

فرماندار بافق خاطرنشان ساخت : تعامل جمعیت هلال احمر با دستگاه‌های مختلف قابل تقدیر است از این رو فرمانداری بر تعامل هر چه بیشتر بین شهرستان بافق و جمعیت هلال احمر استان تاکید دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.