مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه آمریکا یک طرف آتش بس در سوریه است تاریخ ثابت کرده است که نمی توان به هیچ وجه به آنها اعتماد کرد.

ارتش سوریه نباید به آتش بس آمریکایی اعتماد کند

به گزارش قدس آنلاین، منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی درگفت و گو با میزان درباره تحلیل برخی از کارشناسان داخلی و خارجی مبنی بر اینکه آتش بس سوریه به فرصت تسلیح تروریستها تبدیل خواهد شد و دولت سوریه باید چه اقداماتی در این راستا انجام دهد، ‌ اظهار کرد: بنده معتقدم دولت سوریه بدون شک در مقطع زمانی آتش بس باید  هوشیار باشد زیرا تروریست های تکفیری به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.
وی افزود: با توجه به اینکه این آتش بس توسط آمریکایی ها صورت گرفته و آنها جنس صداقت در نهادشان وجود ندارد لذا دولتمردان و به ویژه ارتش سوریه باید دقت لازم را در زمان آتش بس داشته باشند و در آمادگی کامل به سر ببرند.
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر فرصت آتش بس در سوریه به جز امر کمک رسانی به انسانهای آسیب دیده و در محاصره تبدیل به وضعیت دیگری شود دولتمردان سوری باید زیر این آتش بس بزنند و عملیات خود را علیه گروه های تکفیری ادامه دهند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با بیان اینکه به این آتش بس به هیچ وجه نمی توان اعتماد کرد، تاکید کرد: در طول تاریخ ثابت شده است که آمریکایی ها به هیچ و جه قابل اعتماد نیستند و کشوری به آنها اعتماد کرده است بازنده میدان بوده از این رو مقامات سوریه نیز با توجه به اینکه آمریکا این آتش بس ده روزه را در کشورشان ایجاد کرده باید دقت و هوشیاری بسیاری را اتخاذ کنند تا آسیبی از طرف جریانهای تکفیری بر آنها در مقطع زمانی آتش بس وارد نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.