۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
کد خبر: 456621

جنگنده‌های سعودی یک مدرسه در استان صعده در شمال یمن را هدف قرار دادند.

حمله جنگنده‌های سعودی به یک مدرسه!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی اوایل بامداد امروز چهارشنبه یک مدرسه در استان صعده در شمال یمن را بمباران کردند.

یک منبع محلی گفت که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی یک مدرسه در منطقه آل عقاب در بخش سحار را هدف قرار دادند که در پی این حمله، این مدرسه به طور کامل تخریب و خسارات سنگینی به منازل مجاور وارد شد.

جنگنده‌های سعودی همچنین یک پمپ بنزین در همین منطقه را هدف قرار داده بودند.

در سوی دیگر، توپخانه ائتلاف متجاوز سعودی، منازل مسکونی در دو منطقه آل الشیخ و آل عمر در بخش مرزی منبه را گلوله باران کرد.

ائتلاف متجاوز سعودی از آغاز تجاوز به یمن تاکنون صدها مدرسه و بیمارستان و منزل و بازار در صعده و دیگر استانهای یمن را در سایه سکوت کشورهای عربی و جامعه جهانی هدف قرار داده است.

بعد از شکست مذاکرات اخیر گروههای یمنی در کویت، ائتلاف متجاوز سعودی حملات خود را به پایتخت و نوار مرزی یمن شدت بخشیده است. تعداد حملات این ائتلاف به مناطق مسکونی یمن در برخی از روزها به بیش از یکصد حمله می رسد و این در حالی است که اوضاع انسانی به دلیل ادامه تحریم هوایی و دریایی و مشکل بودن ورود کالا و دارو به این کشور بدتر شده است.

سازمان ملل متحد حدود دو هفته قبل اعلام کرد که تجاوز عربستان سعودی به یمن منجر به جان باختی 10 هزار یمنی و آواره شدن سه میلیون نفر شده است. همچنین حدود 200 هزار نفر به دنبال یافتن پناهگاهی به خارج از این کشور مهاجرت کرده‌اند.

سازمان ملل همچنین اعلام کرد که حدود 14 میلیون از جمعیت 26 میلیونی یمن نیازمند غذا هستند و هفت میلیون نفر نیز از عدم امنیت غذایی رنج می‌برند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.