وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نیروهای اشغالگر یک جوان فلسطینی دیگر را در استان الخلیل به شهادت رساندند.

صهیونیست ها یک فلسطینی دیگر را به شهادت رساندند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان به نام «محمد السراحین» از شهرک بیت اولا واقع در استان الخلیل عصر روز گذشته مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود که در اثر شدت جراحت وارده به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر به شهرک بیت اولا در شمال غربی الخلیل یورش برده و به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و او را زخمی کردند.

منابع امنیتی فلسطین همچنین گفتند که نیروهای اسرائیلی به منزل السراحین در بیت اولا یورش برده و با السراحین درگیر شده و به سمت او تیراندازی کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین پس از زخمی کردن سراحین پدر وی را بازداشت کرده و با خود بردند.

این در حالی است که سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال گذشته تا کنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است و رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف تلاش کرده است جلوی انتفاضه قدس و موج عملیات های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین را بگیرد، اما همه این تلاش ها به شکست انجامیده است و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیست گرفته است.

با شهادت این جوان، صهیونیست ها از ابتدای انتفاضه قدس تا کنون 240 نفر را به شهادت رسانده اند.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در استان های کرانه باختری در بیانیه خود ساکنان این منطقه را به برگزاری تظاهرات برای یاری شهر قدس و اسرای قهرمان فلسطین با شعار «ای قدس ما می آئیم» دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است که این تظاهرات امروز پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مسجد بزرگ جنین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.