قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: باتوجه به فرایندهای زیادی که در تولید گاز صورت می گیرد می بایستی از این نعمت خدادادی به صورت بهینه استفاده نموده و به لحاظ اقتصادی و کمک به رشد و توسعه کشور تمرکز برصادرات گاز قرار گیرد .

گازرسانی به مناطق محروم  باید جدی گرفته شده و وعده های داده شده با سرعت حداکثری عملیاتی شوند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، همزمان با آغاز هفته ولایت مدیر عامل شرکت گاز استان با نماینده ولایت فقیه در استان  و امام جمعه شهرکرد دیدار کرد .

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این دیدار با اشاره به این که مبنا می بایستی بر اساس کار همراه با تعهد و وجدان کاری باشد  از خدمات شایسته شرکت گاز استان به خاطر ارداه و انگیزه در امر  گازرسانی و خدمت رسانی به مردم تقدیر  کرد .

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی  نکونام گفت : باتوجه به فرایندهای زیادی که در تولید گاز صورت می گیرد می بایستی از این نعمت خدادادی به صورت بهینه استفاده نموده و به لحاظ اقتصادی و کمک به رشد و توسعه کشور تمرکز برصادرات گاز  قرار گیرد .

وی افزود :با توجه به این که توسعه گازرسانی مانع تخریب جنگلها و مراتع شده و آسایش مردم را به همراه خواهد داشت  از مسئولین خواست با افزایش سرانه گازرسانی به مناطق صعب العبورو کوهستانی در امر  گازرسانی بیشتر کمک کنند .

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براین که  استفاده از  گاز طبیعی ،آسایش را به همراه داشته و در این زمینه نیز مردم در مناطق محروم  باید طعم این آسایش را در زندگی خود  احساس کنند اذعان کرد :گازرسانی به دوآب  صمصامی و بازفت باید جدی گرفته شده و وعده های داده شده با سرعت حداکثری عملیاتی شوند .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه گفت: کار   تجزیه و تحلیل و عملیاتی شدن گازرسانی به منطقه موگویی نیز در دستور کار قرار گیرد  .

مدیر عامل شرکت گاز استان در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد شرکت گاز در امر گاز رسانی و ارائه خدمات به مردم گفت : شرکت گاز استان با تکیه بر  شعار گاز محور توسعه است در راستای محرومیت زدایی ،توسعه عدالت اجتماعی و..  .نهایت تلاش خود را در  امر گازرسانی به اقصی نقاط استان نموده و کارنامه موفقی را در این زمینه  به ثبت رسانده است.

سیامک حیدری ، گازرسانی به مناطق محروم ،صعب العبور ، جنگلی و کوهستانی منطقه  خصوصا دوآب صمصامی و بازفت را در نیز درهمین راستا اعلام کردو گفت :مسیر اجرای گازرسانی به منطقه سرآقاسید از سمت کوهرنگ و استان لرستان مورد برسی قرار گرفته و درحال پیگیری است وی  از زحمات کلیه  همکاران ذیربط در شرکت گاز قدردانی نمود .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.