شیخ الاسلام گفت: امروز عربستان در ارتباط با ایران به یک جنگ رسانه ای و تبلیغاتی دست زده است که به ناکجاآباد ختم خواهد شد و هیچ دستاوردی برای مقامات این کشور در پی نخواهد داشت.

حتی آمریکاییهای قاتل صدایشان برای خونریزیهای عربستان در یمن در آمده

به گزارش قدس آنلاین، حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه کشورمان در گفت و گو با میزان، ضمن بی اطلاعی از نامه اعلام برائت مقامات عربستانی از سخنان مفتی اعظم عربستان پیرامون ایرانیان گفت: دولتمردان عربستان متاسفانه در طی سالهای اخیر با حمایت از گروه های تروریستی و کشت و کشتار در کشورهایی همچون یمن و سوریه وجهه خود را در بین مسلمانان از دست داده است از این رو اینگونه اظهارات مفتی های عربستان نیز هیچ گونه وجاهت و اساسی ندارد.
مشاور وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه عربستان لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد، تصریح کرد: حتی سناتورهای آمریکایی نیز که خودشان مسبب بسیاری از جنایت ها در جهان بوده اند امروز از اقدامات وحشیانه ال سعود در یمن صدایشان درآمده است.
شیخ الاسلام تاکید کرد: امروز عربستان در ارتباط با ایران به یک جنگ رسانه ای و تبلیغاتی دست زده است که به ناکجاآباد ختم خواهد شد و هیچ دستاوردی برای مقامات این کشور در پی نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه دولتمردان سعودی به دنبال توجیه اقدامات خود علیه ایران هستند، گفت: بدون شک روندی که امروز عربستان طی کرده است آینده این کشور را با بحران اساسی رو به رو خواهد کرد.
مشاور وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: اینگونه اظهارات مفتی های وهابی برای ایران هیچ گونه اهمیتی ندارد و بسیار بی ارزش است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.