گروه او ام وی اتریش، که یک شرکت بین المللی فعال در زمینه نفت و گاز است در بندر تریسته ایتالیا یک محموله نفتی یک میلیون بشکه ای از ایران دریافت کرده و قرار است این محموله را به دو پالایشگاه خود در اتریش و رومانی ارسال نماید.

 اتریش مشتری نفت ایران شد/ فروش محموله ۱ میلیون بشکه‌ای نفت ایران به او ام وی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،  ایران که در اندیشه احیای صنعت انرژی خود پس از لغو تحریم های غرب است، به دنبال همکاری با شرکت های مهم خارجی در زمینه نفت و گاز است.
گروه او ام وی اتریش، که یک شرکت بین المللی فعال در زمینه نفت و گاز است در بندر تریسته ایتالیا یک محموله نفتی یک میلیون بشکه ای از ایران دریافت کرده و قرار است این محموله را به دو پالایشگاه خود در اتریش و رومانی ارسال نماید. این اولین عملیات تحویل نفت ایران به این شرکت اتریشی از سال 2012 تاکنون است.
او ام وی از سال 2011 یعنی زمانی که فعالیت های خود در حوزه اکتشافی مهر در غرب ایران را آغاز کرد، در ایران حضور دارد.
این شرکت اتریشی پیشتر با هدف احیای فعالیت های خود در ایران یادداشت تفاهمی را با شرکت ملی نفت ایران امضا کرده بود. این قرارداد حوزه های مختلفی نظیر ارزیابی میادین نفت و گاز و سواپ نفت و فرآورده های نفتی را شامل می شود.
ایران که از نظر دارا بودن ذخایر اثبات شده نفتی، چهارمین کشور نفت خیز جهان به شمار می رود قبل از تشدید تحریم ها در سال 2012، روزانه بیش از 4 میلیون بشکه نفت تولید می کرد. به دنبال لغو تحریم ها، ایران همکاری خود با شرکت های خارجی را توسعه داده و تولیدش را از 2.8 به 3.5 میلیون بشکه در روز رسانده است.
2 شرکت مهم ایتالیایی پیشتر قراردادهای درازمدتی را با شرکت ملی نفت ایران برای واردات نفت از ایران امضا کرده بودند. بر اساس این گزارش، ایران روزانه 60 تا 65 هزار بشکه نفت به شرکت پالایشگاهی ساراس صادر خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.