۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
کد خبر: 457473

سازمان هواشناسی در اخطاریه‌ای اعلام کرد:امروز فردا استان‌های شمالی کشور با رعد و برق و وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل‌ها دست و پنجه نرم خواهند کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه شماره ۴۱ خود مورخ ۹۵/۰۶/۲۷ (امروز شنبه) اعلام کرد: به اطلاع می رساند رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید موقتی و آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل‌ها از بعد از ظهر شنبه و طی فردا یکشنبه برای برخی مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

این اخطاریه فهرست مناطق یادشده برای روز شنبه را شامل استان گیلان و در بعدازظهر و اوایل شب اردبیل و شمال آذربایجان های شرقی و غربی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش فردا یکشنبه مناطق مورد نظر شامل استان‌های مازندران و در بعداز ظهر و اوایل شب گلستان و شمال خراسان شمالی خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور در پایان اخطاریه خود تاکید کرد: طی همین مدت جاده‌های کوهستانی استانهای گیلان، اردبیل، مازندران و شمال آذربایجان شرقی مه آلود خواهد بود از این رو توصیه می شود با توجه به شرایط ذکر شده در مناطق فوق، اقدامات ایمنی لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.    

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.