قدس آنلاین/ ایلام: سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: نیروی انسانی اجرا کننده سرشماری عمومی امسال در ایلام ساماندهی شده اند.

ساماندهی نیروی انسانی سرشماری در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، رحمت الله قیصوری با بیان اینکه نیروی انسانی که به طور مستقیم و غیرمستقیم کار سرشماری را در استان ایلام انجام می‌دهند، ساماندهی شده اند، اظهارداشت: سرشماری عمومی نفوس مسکن در سال جاری که در مهرماه و آبان‌ماه برگزار می‌شود در استان ایلام نیز با فراهم شدن امکانات لازم اجرایی و محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اجرای طرح سرشماری در استان ایلام اندیشیده شده است، افزود: این هشتمین سرشماری بوده که در کشور اجرا خواهد شد و برای اولین بار به صورت الکترونیکی و به دو روش اینترنتی و حضوری در سراسر کشور و استان انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با بیان این مطلب که استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی مستمر از طریق صداوسیما و توسعه شبکه‌های اینترنتی در روستاها برای استفاده از روش اینترنتی مدنظر بوده و تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است، خاطرنشان ساخت: در این راستا نشست هماهنگی طرح سرشماری با حضور استاندار ایلام و دیگر مسؤولان امر در استان برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.