نماینده مردم فلاورجان در مجلس، گفت: اگردولت در برجام از روحیه دفاعی و انقلابی استفاده می‌کرد، الان امریکاییها و غربیها به‌خود اجازه نمی‌دادند، بر تحریم‌ها بیفزایند و نظام را تحت فشار قرار بدهند.

راه مقابله با امریکا بهره‌گیری از روحیه انقلابی است/دولت در برجام از این روحیه استفاده نکرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدناصرموسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و فداکاری شهدا و ملتی است که در راه دفاع از مکتب اسلامی، اقتدار، عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمن را به خاک ذلت نشاند.
وی افزود: دفاع مقدس مختص زمان خاصی نیست. درشرایط کنونی هم که دشمنان نظام  بدنبال ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند، باید روحیه انقلابی، جهادی و پایداری خود را حفظ کنیم.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس وظیفه مسئولان دستگاه‌های اجرایی را انتقال تجارب و ارزشهای دفاع مقدس به نسل جوان و نسل‌های بعدی برشمرد و بیان کرد: انتقال تجارب و ارزشهای دفاع مقدس سبب پایداری و ایستادگی بیشتر کشور می‌شود، به گونه‌ای که از تقویت نظامی هم اثر بیشتری دارد.
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با یادآوری موضوع برجام، تصریح کرد: اگر دولت در برجام از روحیه دفاعی و انقلابی استفاده می‌کرد، الان امریکاییها و غربیها به‌خود اجازه نمی‌دادند، بر تحریم‌ها بیفزایند و نظام را تحت فشار قرار بدهند.
وی تأکید کرد: راه مقابله با استکبار همین روحیه ایستادگی و پایداری رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که باید این روحیه در دولتمردان ما بروز و ظهور کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.