وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: کسانی که می‌گویند قدرت دفاعی لازم نداریم«عقل» ندارند و حتماً می‌خواهند آمریکا پیروز شود.

اگر این نیروی نظام را نداشتیم اکنون نه از ایران اثری مانده بود و نه از اسلام/آنهایی که می گویند قدرت دفاعی لازم نیست،عقل ندارند

به گزارش قدس آنلاین، سردار محسن رفیق‌دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با  تسنیم،  درباره ادعای برخی افراد که اخیراً مدعی شده‌اند آلمان و ژاپن به‌دلیل نداشتن نیروی نظامی پیشرفت کردند و نیروی نظامی بیشترین خرج را می‌برد، اظهار کرد: کسانی که این حرفها را می‌زنند عقل‌شان نمی‌رسد. اینها حتماً می‌خواهند آمریکا پیروز شود.
وی تاکید کرد: ما مسلمانیم و قرآن گفته «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم» اگر این نیروی نظام را نداشتیم اکنون نه از ایران اثری مانده بود و نه از اسلام.
وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه زدن این حرف‌ها در شرایط کنونی منطقه صحیح نیست، گفت: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. اگر ما بعد از انقلاب قدرت دفاعی نداشتیم، اثری از ما نبود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.