قدس آنلاین – سبزوار : رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار گفت: از شروع به کار این ستاد تاکنون 60 تفاهمنامه همکاری بین ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی و ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار منعقد شده است که حدود 20 مورد آن مربوط به امسال است.

انعقاد بیش از 60 تفاهم نامه همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزواربزرگ ، با ادارات و نهادهای این شهرستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار علی اکبر دلبری که در نشست جمعی از روحانیون با اعضای ستاد عتبات عالیات سبزوار  سخن می گفت  با بیان اینکه این تفاهمنامه ها با محوریت کمکهای نقدی و غیرنقدی، ارائه راهکار و کمک برای تامین نیروهای متخصص، مصالح و جمع آوری نذورات مردمی منعقد شده است   افزود: مردم این شهرستان از ابتدای سالجاری تاکنون 730 میلیون ریال وجه نقد، 48 خشت طلا و 83 گرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا نموده اند.

وی با اشاره به اینکه این کمکها برای بازسازی عتبات عالیات در کربلای معلی، نجف اشرف، کاظمین و سامراء هزینه می شو تصریح کرد : مبلغ نقدی جمع آوری شده نیمه نخست امسال این ستاد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 2 برابر رشد داشته است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات منطقه سبزوار گفت در عین حال اظهار داشت : پیش بینی می شود اربعین امسال نیز بیش از 2000 هزار زائر در شهر کربلا توسط مردم و خیران شهرستان سبزوار اطعام شوند. /   انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.