دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ضمن درخواست از همه گروه‌های اصولگرا و انقلابی برای رسیدن به گزینه اصلح به وحدت و اتحاد بیشتر، تاکید کرد: ما گزینه‌های خوبی می‌توانیم برای انتخابات ریاست‌جمهوری داشته باشیم.

دعوت از همه گروه‌های انقلابی برای اتحاد انتخاباتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فعالیت‌ جریان‌های انقلابی و اصولگرا برای انتخابات  آتی ریاست‌جمهوری و معرفی جامعه روحانیت مبارز به عنوان محور جریان اصولگرا، گفت: برای انتخابات سال 96، برنامه ما اتحاد و همدلی همه نیروها، گروه‌ها و جریان‌های انقلابی است و ما برای تحقق این مهم موظف هستیم که تمام اختلافات را کنار گذاشته و روی اصول و مبانی متحد شویم.

وی با بیان اینکه، جامعه روحانیت مبارز از مشورت تمام بزرگان جریان انقلابی از جمله علامه مصباح یزدی استفاده خواهد کرد، اظهار داشت: انشالله به زودی فعالیت‌های خود را برای ساماندهی جریان انقلابی و اصولگرا آغاز خواهیم کرد و امیدوار هستیم که همه نیروهای انقلابی در این مسیر ما را یاری کنند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پایان ضمن درخواست از همه گروه‌های اصولگرا و انقلابی برای رسیدن به گزینه اصلح به وحدت و اتحاد بیشتر، تاکید کرد: ما گزینه‌های خوبی می‌توانیم برای انتخابات ریاست‌جمهوری داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.