قائم مقام وزیر کشور گفت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران در حیطه مرزبانی بسیار خوب ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای گمنام امام زمان(عج) از موقعیت‌های خوبی برخوردار است و مواردی که پیش‌بینی می‌کنیم در شورای تامین استان‌ها مطرح می‌شود.

مرزهای ایران از امنیت کامل برخوردار است/هیچ داوطلبی نمی‌تواند با تبلیغات زود هنگام وارد تبلیغات انتخاباتی شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، محمد حسین مقیمی در حاشیه دهمین شورای اداری استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات سال 96 اظهار داشت: انتخابات سال 96 را پیش رو داریم و بخشداران مهم‌ترین وظیفه را در این زمینه برعهده دارند انتخابات از آغاز دی‌ماه وارد مرحله حساس خود می‌شود.

وی افزود: از اواخر آذرماه و با شروع دی‌ماه وارد فضای اجرایی انتخابات می‌شویم در حال حاضر مقدمات را فراهم کرده و نیازمندی‌ها را تامین می‌کنیم و با  تشکیل ستاد انتخابات در دی‌ماه انتخابات وارد مرحله حساس خود می‌شود.

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد: هیچ داوطلبی نمی‌تواند با تبلیغات زود هنگام وارد تبلیغات انتخابات شده و اگر اقدام به چنین کاری کند خلاف قانون عمل کرده و طبق قانون با متخلف برخورد می‌شود.

مقیمی با اشاره به امنیت مرزهای ایران گفت: خوشبختانه مرزهای جمهوری اسلامی ایران در حیطه مرزبانی بسیار خوب ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و همین طور نیروهای گمنام امام زمان(عج) از موقعیت‌های خوبی برخوردار است و مواردی که پیش‌بینی می‌کنیم در شورای تامین استان‌ها مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: نیروهای مرزبانی به‌گونه‌ای عمل کرده‌اند که اجازه ورود به هیچ نیرویی را نداده و توانسته‌اند به خوبی از مرزها دفاع کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.