معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر مسئلۀ انقلابی‎گری در تمام ابعاد زندگی مردم به طور دقیق پیاده شود، بی‎تردید مشکلات فساد اخلاقی حل و پیشرفت نیز حاصل خواهد شد، تأکید کرد: باید روحیۀ انقلابی‎گری برای مردم بیان شود.

باید روحیه انقلابی‌گری برای مردم تببین شود/ راه‌حل مشکلات فساد اخلاقی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، چهاردهمین نشست هم‎اندیشی سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام روز یکشنبه مورخ 28 شهریورماه در در مجتمع 13 آبان تهران (لانه جاسوسی سابق امریکا) با حضور سردار حسین نجات، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس هیأت امناء هیأت رزمندگان اسلام، عزت‎الله ضرغامی، رئیس اسبق رسانه ملی، علی اکبر مداحی، مسئول کارگروه برنامه‎ریزی مراسم اربعین حسینی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور و حجج‎الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج، علیرضا پناهیان، سید حسین مؤمنی، علی ثمری برگزار شد.

هر سال سه نشست پیش از ماه مبارک رمضان، دهه اول محرم و ایام فاطمیه با حضور سخنرانان سراسر کشور مرتبط با هیأت رزمندگان برگزار می‎‎شود. موضوعات این نشستها با توجه به دغدغه‎‎ها و بیانات مقام معظم رهبری تهیه شده و سخنرانان حاضر به ارائه مطالب و تبادل نظر می‎‎پردازند، این نشستها علاوه بر مباحث معرفتی، شامل ارائه اخبار و تحلیلهای سیاسی روز هم است تا سخنرانان در جریان آخرین اطلاعات لازم در امور کشور، منطقه و بین‎الملل قرار گیرند.

سردار نجات، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این جلسه با بیان اینکه اگر مسئلۀ انقلابی‎گری در تمام ابعاد زندگی مردم به طور دقیق پیاده شود، بی‎تردید مشکلات فساد اخلاقی حل و پیشرفت نیز حاصل خواهد شد، تأکید کرد: باید روحیۀ انقلابی‎گری برای مردم بیان شود.

حجت‎الاسلام تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و دبیر چهاردهمین نشست هم‎اندیشی سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان اسلام در ابتدا با بیان این مطلب که هدف دشمن در وضعیت کنونی تبدیل جمهوری اسلامی به جمهوری عادی است، گفت: دشمن برای تحقق خواسته‎هایش در این زمینه سه راهبرد توسعۀ فقر، جهل و غفلت را به کار گرفته است، این در حالی است که هدف مقام معظم رهبری به عنوان رهبر و ولیّ فقیه حفظ و تقویت جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.