بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دربی خود را پشت سرگذاشت از عملکردش راضی است و تاکید دارد که برنامه فردوسی‌پور را هم ندیده است.

برنامه فردوسی پور را ندیدم/ پاسخ منتقدان را داد/ استقلال باید هم خوشحال باشد

به گزارش قدس آنلاین، دربی 83 برگزار شد و علی‌رغم پیش‌بینی‌های صورت گرفته و آنالیز برنامۀ 90 ، جناح چپ پرسپولیس به نقطۀ ضعف این تیم برابر رقیب سنتی‌اش تبدیل نشد. محسن ربیع‌خواه در کنار فرشاد احمدزاده توانست به خوبی نقطۀ قوت حریف را خنثی کرده و از کار بیاندازد. دفاع چپ کم حرف و بی حاشیۀ سرخپوشان از عملکرد خود و اتفاقات این بازی با ما چنین صحبت کرده است.

- از اولین دربی شروع می کنیم. چطور بود؟
* اولین دربی تجربۀ خوبی بود. کمی قبل از آن فشار روی من بود. خب اولین دربی کمی سخت بود. انتظارات هواداران هم همیشه از بازیکنان بالا است. اما خدا را شکر که سربلند بودیم.

-وقتی وارد زمین شدید و سوت آغاز بازی زده شد،ریلکس بودید؟
*فشاری که گفتم برای روزهای قبل از بازی بود.روز بازی کاملا آرام بودم.مشکل خاصی نبود.این حجم از تماشاگر را البته در سطح کمتری قبلا دیده بودم.تا جایی که توانستم،سعی کردم بدون اشتباه بازی کنم و خدا را شکر،بد نبود.

_در آنالیز برنامه 90 قبل از دربی 83 از جناح چپ پرسپولیس به عنوان نقطه ضعف این تیم و جناح راست استقلال را نقطه قوت آن تیم معرفی کردند.به نظرت کار چطور پیش رفت؟
* من که آن برنامه را ندیدم. یک نفر انتقاد دارد و یک نفر هم تشویق می کند.اما فکر کنم عملکردم در دربی همه چیز را مشخص کرد.من به نظر منتقدان و کارشناسان احترام می گذارم.دوست ندارم وارد حاشیه بشوم.برعکس،انتقادات  نظرات مختلف را با دقت گوش می کنم تا اگر ایرادی در کارم هست،برطرف کنم.نظرات مختلف است.

_الان احساس می کنی هنوز آن فشار انتقادات متوجه شما هست؟
*احساس می کنم تا حد زیادی آن فشار انتقادات از روی دوشم برداشته شده است.البته الان کار برای من سخت تر هم می شود.چون انتظارات بالاتر می رود و من باید از این به بعد روند کم‌نوسانی را طی کنم.در هر تیمی که بوده ام همیشه این نکته را مورد توجه قرار داده ام که بتوانم بهترین عملکرد را ارائه کنم.حالا در پرسپولیس با انگیزه و انرژی بیشتری به این مورد توجه می کنم تا بتوانم هم رضایت کادرفنی که به من اطمینان کرده اند و هم رضایت هواداران را جلب کنم.

-در پستی هم بازی می‌کنی که بزرگان فوتبال پرسپولیس و ایران حضور داشته‌اند؟
*بله.آقامجتبی محرمی که بهترین دفاع چپ آسیا بودند.سیدجواد منافی،رضا شاهرودی،مهرداد میناوند و سایر بزرگانی که سالها در دفاع چپ پرسپولیس و فوتبال ایران درخشیده‌اند.همین امر وظیفۀ من را سنگین‌تر می‌کند.

-بعد از بازی برانکو صحبت خاصی با شما داشت؟
*قبل از بازی که آقای برانکو صحبت های همیشگی شان را می کنند.اما بعد از بازی صحبت خاصی نداشتیم.

-بزرگترها و باتجربه‌های تیم برای محسن ربیع‌خواه که اولین دربی را تجربه می‌کرد،پیش از بازی صحبتی داشتند؟
*بله،آقا سیدجلال یک سری توصیه‌ها کردند.آقای ماهینی هم نکاتی را به من گفتند.البته بزرگترها و قدیمی‌های تیم اغلب با ما صحبت می کنند.من هم سعی می‌کنم از این نکات استفاده کنم.

-حالا فکر می کنی توانسته ای جایگاه خودت را در پرسپولیس تثبیت کنی؟
*خیر،چون فوتبال بالا و پایین زیاد دارد.من تلاش خودم را می کنم تا بتوانم با صلاحدید کادرفنی به تیم کمک کنم.اما این نیست که چون تا الان در خدمت تیم بوده ام،از این به بعد هم همیشه در ترکیب اصلی قرار می گیرم.شاید تصمیم سرمربی برای بازی بعد چیز دیگری باشد.این روزها می آید و می رود.مهم این است که بازیکن خودش را در شرایطی نگه بدارد که همیشه تقریبا در یک سطح باشد،تا زمانی که فرصت بازی به او می رسد بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

-در کل کیفیت دربی را چطور دیدی؟
*به نظرم ما خیلی خوب بازی کردیم.البته دربی بازی جدای از همۀ بازی هاست.به این ارتباطی ندارد که شما کجای جدول هستی یا تیم مقابل چه شرایطی در جدول دارد.البته استقلال هم خوب بازی کرد.اما خب ما بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری هم داشتیم.اما متأسفانه موقعیت های ما به گل تبدیل نشد.

-اما خب استقلال با نیمکت نشین کردن عناصر تهاجمی خودش ثابت کرد به دنبال نباختن و کسب حداقل امتیاز است و در انتهای بازی هم خوشحال بودند؟
*بله،خب باید هم خوشحال باشند.بالاخره حساب کنید،ما میزبان بازی بودیم و آنها مهمان بودند.تا اینجای فصل هم شرایط ما از آنها بهتر بود.به همین خاطر خوشحال بودند که برابر ما به تساوی رسیدند.

-به طور حتم راضی از ورزشگاه خارج نشدید؟
*بله خب ما هدف مان قهرمانی در این فصل است.تنها برد و کسب 3 امتیاز بازی ها می تواند ما را خوشحال و راضی کند.شاید بازی خارج از خانه و تحت فشار بازی میزبان و در شرایط خاص کسب یک امتیاز خوب باشد.اما تساوی در خانه و برابر این همه هوادارا ما را خوشحال نمی کند.

-حالا مهمان سپاهان خواهید بود.این بازی را چطور می بینید؟
*این بازی هم برای ما سخت خواهد بود.سپاهان هر سال جزو مدعیان بوده و تیم خوبی دارند.اما خوب ما هم پرسپولیس هستیم و در اصفهان خیلی غریبه نخواهیم بود و از حمایت هواداران خوب پرسپولیس برخوردار خواهیم بود.ما برای کسب 3 امتیاز به اصفهان می رویم.به امید خدا این بازی جبران نتیجه سال قبل را خواهیم کرد.به طور کل ما در هر شهری برای بازی می رویم تنها هدف مان کسب 3 امتیاز است.

-پرسپولیس به طور موقت از در جدول فاصله گرفته است.آیا به زودی جایگاه‌تان را پس می‌گیرید؟
*نمی شود گفت صدر جدول را از دست داده ایم.بالاخره امتیازها نزدیک است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    0 0
    قشنگ معلومه جناب خبرنگار خودشون طرفدار لنگ هستن و به سمت لنگیا غش کردن خخخخخخخخخخخ