قدس آنلاین-شهرکرد-فریدون عباسی: آموزش صحیح روان خواندن، یادگیری تلفظ درست واژه ها، افزایش گنجینه لغات، ایجاد انگیزه برای مطالعه و عادت به کتابخوانی از جمله اهداف برگزاری این گارگاهها در کانون است.

برگزاری طرح «با من بخوان» در استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل کانون پرورش فکری استان با تاکید بر ارایه ی فعالیتهای فرهنگی متناسب با دوره های سنی و آموزشی اعضای کانون از اجرای  طرح «با من بخوان» در کارگاه آموزش روخوانی کتاب جهت دانش آموزان در آستانه ی ورود به کلاس دوم دبستان در مرکز فرهنگی هنری بن خبر داد.

فرزاد رحیمی گفت: کودکان و نوجوانان طیف گسترده ای از هر جامعه را تشکیل می دهند که باید از همان آغاز دوران کودکی با کتاب و کتابخوانی انس بگیرند تا در بزرگسالی این فعالیت به عنوان یک عادت در آن ها شکل گیرد .

رحیمی ترویج کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان را از اهداف مهم کانون در راستای تبیین فرهنگ کتابخوانی دانست و عنوان کرد: آموزش صحیح روان خواندن، یادگیری تلفظ درست واژه ها، افزایش گنجینه لغات، ایجاد انگیزه برای مطالعه و عادت به کتابخوانی، آشناکردن بیشتر اعضا با کتاب های مختلف و توجه آن ها به علائم نگارشی درهنگام خواندن کتاب از جمله  اهداف برگزاری این گارگاهها در کانون است.

وی تصریح کرد: همکاران ما در مراکز استان با توجه به تجر به کاری خود، ار تباط با مدارس و معلمان و صحبت با خانوادها به این نتیجه رسیدند که بچه های کلاس دوم هنگام  ورود به مدرسه  بیشتر کلمات و حروف را از یاد برده و آموزش روخوانی کتاب قبل از شرو ع مدارس می تواند کمک بزر گی برای دانش آ موزان و معلمان پایه دوم با شد.

رحیمی گفت: با تعامل و تبادل تجربه با رئیس، معاونین و مسوولان اداره آموزش و پرورش بن مدارس پسرانه حکیم آذر و دخترانه فاطمه الزهراء این شهر حت پوشش این کارگاهها قرار گرفتند.

مدیر کل کانون استان افزود: این کارگاهها با استقبال خوب خانواده های اعضا روبه رو شده و خانواده ها شاهد رشد چشمگیر کودکان خود در روخوانی کتاب هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.