سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه تیمش در مسابقات جام جهانی برابر برزیل دست و پا بسته نخواهد بود گفت: وحید شمسایی در مورد برنامه برزیل درست گفته است و ما باید مراقب باشیم.

نظر سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد دیدار با برزیل/ دست و پا بسته نیستیم

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل برزیل در مسابقات جام جهانی که بامداد روز پنجشنبه برگزار خواهد شد گفت: درست است تیم برزیل تیم بزرگ و مدعی قهرمانی است ولی مطمئن باشید ما هم حریف دست پا بسته‌ای نیستیم و سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را ارائه بدهیم.

وی با اشاره به نتایج و عملکرد تیم ملی ایران مقابل برزیل در مسابقات گرندپری و احتمال تکرار آن عملکرد، گفت: آمار ما مقابل برزیل در مسابقات گرندپری در مقابل تماشاگران برزیلی خوب بود. حالا در مسابقات جام جهانی هم انگیزه داریم تا ضمن ارائه عملکرد خوب، نتیجه را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه وحید شمسایی به وی و دیگر مربیان تیم ملی «توصیه برادرانه» کرده بود، مراقب ضربات ایستگاهی برزیلی‌ها باشند، گفت: وحید درست گفته است، آنها روی این کار برنامه‌ریزی دارند و ما هم حواسمان به این موضوع است.

ناظم‌الشریعه در پایان با اشاره به تساوی تیم ملی ایران مقابل آذربایجان گفت: تیم ما در آن مسابقه سر و پا حمله بود و از همه لحاظ از آذربایجان برتر بودیم. بزرگترین ضعف ما، ناهماهنگی بازیکنان بود که آن هم روز به روز بهتر می‌شود. من از بازیکنانم راضی هستم. آذربایجان تیم کوچکی نیست و این را در مسابقات بعدی‌اش ثابت می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.