قدس آنلاین – سبزوار : فرمانده گروه 47 مهندسی- رزمی سلمان سبزوار گفت: اقتدار سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی در سایه توان نظامی و دفاعی کشور محقق می شود و بی توجهی به این موضوع موجب برتری دشمن درعرصه های مختلف می گردد.

نیروهای مسلح کشور با رصد تحرکات تروریست های مسلح ، ضربات مهلکی بر بدنه  آنها وارد نموده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا داجلری که در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان سبزوار سخن می گفت با بیان اینکه حضور نظامی جمهوری اسلامی در آب های خلیج فارس و کمک های مستشاری به ارتش سوریه و عراق نشان می دهد که توان نظامی ایران از حدود ارزیابی های دشمن عبور کرده است افزود : امروز نیروهای مسلح در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و میهن آماده تر از گذشته هستند.

وی تصریح کرد : دفاع مقدس ثابت کرد که قدرت نظامی توان بازدارندگی و چانه زنی کشور را در عرصه سیاسی و نظامی افزایش می دهد.

این رزمنده 8 سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه برخی جریان های سیاسی، عملکرد نیروهای نظامی کشور را زیر سوال می برند و خواهان کاهش بودجه دفاعی کشور هستند اظهار داشت :  تضعیف عملکرد نیروهای مسلح کشور در حراست از مرزهای کشور توطئه جدید دشمن است که توسط برخی جریان ها مطرح می شود.

سرتیپ داجلری یادآورشد : با حضور به موقع نیروهای مسلح در مرزها و رصد تحرکات تروریست های مسلح ضربات محکمی به آنها وارد شده است.

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و سالروز آغاز جنگ تحمیلی، یگان های نظامی و انتظامی و گروهان های نمونه بسیج، سپاه و گروه 47 مهندسی سلمان سبزوار، توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند . /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.