یزد- خبرنگار خط قرمز - بازار زرگری یزد به دنبال قتل مرحوم محمدحق‌شناس، جوان طلافروش یزدی و سرقت 5 کیلو طلا، تعطیل شد.

تعطیلی بازار زرگری یزد در پی قتل جوان طلافروش

به دنبال وقوع قتل شاگرد یک مغازه زرگری و سرقت طلاجات این مغازه، بازار زرگری یزد تعطیل شد.

زرگران یزدی در پی وقوع این قتل محل کسب خود را ترک کرده و در مقابل استانداری یزد در اعتراض به امنیت ضعیف بازار زرگری دست به تجمع زدند.

گزارش های رسیده حاکی از این است که این تجمع ادامه دارد و زرگران نیز خواستار افزایش امنیت در بازار هستند.

روز گذشته در پارکینگ مسجد ملااسماعیل یزد یک فقره قتل اتفاق افتاد که پیگیری‌های پلیس، سرنخ را به مغازه طلافروشی در اطراف این مسجد و در نزدیکی‌های بازار خان یزد برد.

مقتول، شاگرد یک مغازه طلافروشی در حوالی مسجد ملا اسماعیل بود که سارقان برای به دست آوردن کلید مغازه وی را به قتل رسانده بودند.

سارقان پس از تعطیلی مغازه و تعقیب شاگرد زرگری، وی را در مکانی خلوت در پارکینگ مسجد ملا اسماعیل گیر انداختند و پس از درگیری به قتل رساندند و اقدام به سرقت کلیدها از وی کردند.

سارقان پس از ورود به مغازه پنج کیلوگرم طلا سرقت کرده و متواری شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت: بررسی و شناسایی عاملان سرقت طلا فروشی و قتل شاگرد زرگر در بازار زرگری یزد در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفته است. 

سرهنگ محمدرضا مزیدی در مورد جریان سرقت همراه با قتل شاگرد زرگر در یزد،ضمن تایید این خبر،‌اظهار داشت: متأسفانه یک شنبه 28 شهریور، حدود ساعت 2:30 بعد ازظهر شاگرد زرگری در محل پارکینگ خودرو به قتل رسیده است.

وی گفت: بر اساس شواهد به دست آمده سارق یا سارقان بعد از قتل شاگرد زرگری، با استفاده از کلید مغازه به این سرقت دست زده‌اند .

سرهنگ مزیدی با بیان اینکه اسناد و شواهد به دست آمده نقش مهمی در شناسایی و دستگیری سارقان و قاتلان طلافروشی ایفا می‌کند، افزود: موضوع این جنایت از دیروز در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفته که بعد از کامل شدن تحقیقات،‌ نسبت به اطلاع رسانی کامل اقدام می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.