خط قرمز: پلیس با دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های برق در محدوده غرب شهر مشهد، پرده از راز 15 فقره سرقت برداشت.

دستگیری سارق سابقه‌دار با 300 کیلو کابل سوخته

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت‌های سریالی کابل‌های شبکه هوایی شرکت برق در محدوده غرب شهر مشهد، تیمی از پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار خود قرار دادند.

سرهنگ حمید رزمخواه افزود: تیم اداره مبارزه با سرقت پایگاه غرب پلیس آگاهی پس از بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها، گشت‌های هدفمندی را با همکاری مأموران کلانتری و پاسگاه‌های این محدوده از شهر مشهد آغاز کردند.

وی تصریح کرد: پس از چند روز گشت زنی در مناطق آسیب پذیر، سرانجام یکی از تیم‌های گشت پاسگاه «انداد» سارق کابل برق را در حال سرقت دستگیر و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاهش 300 کیلوگرم کابل‌های سوخته شده کشف کردند.

وی اضافه کرد: متهم پس از بازجویی‌های اولیه در پاسگاه انتظامی انداد با هماهنگی مقام قضایی به پایگاه غرب آگاهی منتقل شد. این متهم جوان که چند فقره سابقه کیفری در پرونده‌اش دارد، در بازجویی‌های علمی کارآگاهان به 15 فقره سرقت کابل‌های برق در محدوده غرب مشهد اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با دعوت از نماینده حقوقی شرکت برق، صورتجلسه مربوطه در این خصوص تنظیم و متهم پس از سیر مراحل قانونی با صدور حکمی از سوی دادسرای ناحیه 6 مشهد روانه زندان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.