۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
کد خبر: 458611

خط قرمز: زن جوان که به خاطر شک به همسر او را با ضربه چاقو کشته بود پای میز محاکمه قرار گرفت.

چاقوکشی زن جوان با قتل پایان یافت

تیرماه ۹۴ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح به کلانتری ۱۲۷ نارمک اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوانی ۲۶ ساله، در جریان نزاع و درگیری با همسرش به نام فاطمه 21 ساله مورد اصابت چاقو قرار گرفته که بلافاصله این شخص توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از ساعاتی اعلام شد که به علت اصابت ضربه جسم تیز به ناحیه سینه فوت کرده است.

همسر مقتول پس از حضور در اداره دهم به درگیری با همسرش و پرتاب ضربه چاقو به سمت وی اعتراف کرد و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از چندی پیش به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. شب حادثه از وی خواستم تا به بهانه تماس، گوشی تلفن همراهش را به من بدهد اما او از دادن گوشی ممانعت کرد و همین موضوع باعث آغاز جر و بحث میان ما شد، ناگهان همسرم به سمت من حمله‌ور شد و موهای سرم را کشید. من نیز که در آن لحظه کنترل خود را از دست داده بودم، ضربه‌ای را با چاقوی آشپزخانه به سمت او پرتاب کردم که به سینه اش برخورد کرد.

 در حالیکه چاقو در داخل سینه جا مانده بود، همسرم به سمت راه پله‌ها حرکت کرد و در داخل راه پله روی زمین افتاد. صاحبخانه پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله با ۱۱۰ و اورژانس تماس گرفت و همسرم را به بیمارستان بردیم اما او پس از مدت کوتاهی فوت کرد و مرا نیز به کلانتری بردند.

پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه جنایت ، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و فاطمه امروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک تهران به اتهام قتل پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای جلسه امروز که به ریاست قاضی اصغر عبداللهی برگزار شد، اولیای دم برای عروس سابق خود درخواست قصاص کردند.

متهم به قتل هم گفت: من به عمد شوهرم را نکشتم و قصدی برای کشتن او نداشتم. روز حادثه وقتی به خانه آمد در حال پیامک زدن بود و خواستم گوشی را به من بدهد تا ببینم به چه کسی پیامک می‌دهد اما او مقاومت کرد و با هم درگیر شدیم. خیلی ناراحت بودم و می‌خواستم او را از خانه بیرون کنم اما نمی‌رفت. به همین خاطر چاقو برداشتم تا او را بترسانم و نفهمیدم چطور چاقو به همسرم اصابت کرد.

زن جوان سپس به پای پدر و مادر مقتول افتاد و از آنها خواست او را به خاطر بچه‌اش ببخشند اما اولیای دم حاضر به بخشش نشدند.پس از دفاعیات متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.