قدس آنلاین: سارق حرفه‌ای که با پرسه زنی در کوچه پس کوچه‌های شهر مشهد، از غفلت شهروندان سوءاستفاده کرده و دست به سرقت می‌زد، به دام افتاد.

ولگردی سارق حرفه‌ای برای دستبرد به منازل شهروندان سهل انگار

به گزارش خبرنگار ما مرد جوانی به نام محسن شب هنگام وقتی به همراه مادرش به منزل خود بازگشت، پس از ورود به خانه، با مرد غریبه‌ای داخل حیاط منزل مسکونی‌اش رو به رو شد.

مادر محسن که دچار بیماری بود، به محض دیدن این مرد غریبه از شدت ترس و هیجان بیهوش نقش زمین شد و مرد غریبه که غافلگیر شده بود، پا به فرار گذاشت. اما محسن بلافاصله دست به کار شد و با کمک همسایه‌ها به تعقیب او پرداخت و سرانجام این مرد را به دام انداخت.

ادامه گزارش خبرنگار ما حاکی است این مرد 44 ساله که احمد نام دارد، سپس در اختیار مأموران کلانتری شهید هاشمی‌نژاد گذاشته شد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری و کشف 38 عدد انواع کلید قفل خودروها و منازل در بازرسی بدنی از او، تحقیقات و بازجویی‌های مأموران از این متهم آغاز شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌ها اعتراف کرد که با پرسه زنی در کوچه پس کوچه‌های شهر، کلید منازلی که صاحبخانه‌ها از سرغفلت و سهل انگاری روی در جا می‌گذاشتند را برداشته و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت از این منازل می‌کرده است.

سرهنگ حسین پور تصریح کرد: بررسی‌های بعدی پلیس حاکی از آن بود که این سارق شب رو، پنج روز قبل نیز دسته کلید شهروند دیگری که روی در خانه در محدوده خیابان آیت‌الله عبادی جا مانده بود را برداشته و قصد سرقت از این خانه را نیز داشته که فرصت مناسب پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه این متهم دارای 6 فقره سابقه کیفری است، افزود: او همچنین در جریان بازجویی‌های پلیس به سرقت از منازل مسکونی واقع در محدوده بلوار پیروزی مشهد نیز اعتراف کرده که تحقیقات بیشتر از وی همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از شهروندان خواست ضمن توجه به نکات مراقبتی و کنترلی بازدارنده از سرقت‌ها، مراقب حرکات و رفتارهای مشکوک افراد غریبه در محله خود بوده و در صورت مواجهه با این قبیل افراد، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.