سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار تیمش برابر سپاهان به عنوان یک فوتبال اروپایی نام برد.

برانکو: بازی سپاهان و پرسپولیس در سطح فوتبال اروپا بود

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 3 بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: مایلم تسلیت بگویم درگذشت ورزشکار پارالمپیکی و همچنین کمک داور فوتبال را، در مورد بازی باید بگویم امروز فوتبال زیباترین چیزی که می‌توانست را ارایه داد و یک فضای عالی و هم هواداران ما و هم هواداران سپاهان این فضا را ساختند و هر دو طرف 90 دقیقه تیم‌هایشان را تشویق کردند.

وی افزود: هواداران دو تیم فقط برای تشویق تیم شان آمده بودند و بازیکنان دو تیم هم تمام توان شان را گذاشتند. بازی زیبایی بود و همه از این بازی لذت بردند و این بازی در سطح بازی های اروپایی بود.

برانکو تاکید کرد: طبیعی است که بیشتر تبریک را به بازیکنانم می‌گویم که رفتاری قهرمانانه داشتند و می‌خواستند که این بازی را ببرند. طبیعی است که بزرگ‌ترین جایزه را آنها و هواداران ما کسب کردند. همه می‌دانیم رقابت سنگینی بین سپاهان و پرسپولیس بوده و از این بازی راضی هستم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم، به خاطر خواست‌شان و انرژی که گذاشتند. سه بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و به بهترین شکل ممکن بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس در مورد تعطیلی لیگ و اینکه بدون ملی پوشان در جام حذفی بازی می‌کنند یا نه، گفت: طبیعی است وقتی تعطیلات پشت سرهم است زیرا بهترین روش حفظ آمادگی تیم ها برگزاری مسابقات لیگ برتر است. مشخص نیست چند ملی پوش داریم و بدون ملی پوشان مان بازی خواهیم کرد و در باشگاه فردا در مورد این موضوع بیشتر بحث می‌کنیم.

برانکو در مورد رابطه اش با تیم ملی گفت: قبلا هم نظرم را در این مورد گفته‌ام نمی‌خواهم عامل برهم زننده برنامه تیم ملی باشم. هر کدام ما برنامه خودمان را داریم و وقتی من سرمربی تیم ملی بودم حداکثر زمان تعطیلی لیگ ۱۰ تا ۱۵ روز بوده است. ما دربی را خوب برگزار کردیم و قبل از بازی با تراکتورسازی فقط یک تمرین دسته جمعی داشتیم و طبیعی است. همه ما به دنبال داشتن تیم ملی قوی هستیم و در کنار باشگاه ها تیم ملی است که می‌تواند نمایشگر فوتبال خوب ملی مان باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد ارتباطش با تیم ملی گفت: من ارتباطی با آنها ندارم اما همه ما دنبال ارتقا فوتبال ایران هستیم، هم تیم ملی و هم باشگاه ها.

وی در مورد آمادگی کم بدنی بازیکنان پرسپولیس گفت: اجازه بدهید با نظر شما مخالفت کنم، تیم ما بسیار آماده است و طبیعی است برخی بازیکنان از نظر بدنی مشکل داشته باشند، زیرا طارمی دوره آماده سازی را با ما نگذارند. دو مهاجم ما انرژی زیادی صرف می‌کنند. ما در دقیقه ۸۵ هم در زمین حریف دفاع می‌کردیم و این کار را تیمی که مشکل بدنی داشته باشد نمی‌تواند انجام بدهد. خیلی توپ را به بیرون زدیم اما تا ثانیه‌های آخر حریف را تهدید می‌کردیم. ما آمادگی بدنی خوبی داریم و کار آماده سازی بدنی بازیکنان در جریان فصل متوقف نمی‌شود و هم امروز و هم بعد از عید نوروز آمادگی بازیکنان ادامه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.