قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: حقوقدانان نقش مهمی در حفظ ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دارند.

حقوقدانان نقش مهمی در حفظ آرمان‌های انقلاب دارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، دکتر مرتضی بختیاری در مراسم اختتامیه ششمین گردهمایی حقوقدانان بسیجی سراسر کشور با عنوان «میثاق رهپویان عدالت» که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، به مرور تاریخ پرافتخار اسلام از ابتدای بعثت پیامبر(ص) تا کنون پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران در واقع مصداق تحقق وعده‌های الهی به اهل ایمان و امت مسلمان است.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن یک جنگ نابرابر و هشت ساله را به ما تحمیل کرد و جوانان غیور این مرز و بوم با دفاع جانانه جان خود را برای حفظ ارزش‌های اسلامی و دفاع از میهن اسلامی فدا کردند.
دکتر بختیاری افزود: امروز مسئولیت دفاع از ارزش‌های اسلامی و حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به عهده ماست، باید با تمام قوا به جنگ با دشمن توطئه گر بپردازیم و سلاح شهیدان را به زمین نگذاریم.
وی اضافه کرد: امروز دشمنان اسلام قصد دارند ارزش‌های اسلامی را در نگاه جوانان کمرنگ کنند و این وظیفه ماست که به روش‌های گوناگون با این توطئه دشمن مبارزه کنیم.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به موضوع مدافعان حرم ابراز کرد: رشادت های مدافعان حرم باعث سردرگمی و پریشانی دشمنان اسلام در سوریه شده است و همه می‌دانند که جبهه مقاومت همان تداوم مسیر کربلا و راه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.
وی اظهار کرد: امروز مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای پرچمدار انقلاب اسلامی هستند و با صلابت و قدرت این مسیر حسینی را طی می‌کنند و ما نیز وظیفه داریم که در این مسیر با ایشان همراه باشیم.
عضور شورای عالی سازمان بسیج حقوقدانان گفت: امروز حقوقدانان باید شجاعانه و با صدایی رسا در مقابل دشمن فریاد بزنند و از حقوق ملت در برابر دشمن دفاع کنند و از جبهه مقاومت حمایت کنند و بدانند که در قبال آن ها مسئولیت سنگینی به دوش دارند.
گفتنی است؛ اختتامیه ششمین گردهمایی حقوقدانان بسیجی سراسر کشور بعد از ظهر روز سه‌شنبه با حضور جمعی از وکلا، قضات، اساتید، حقوقدانان و مسئولان استانی سازمان بسیج حقوقدانان کشور در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.