قدس آنلاین - ایلام : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی ایلام به میزان 245 میلیارد ریال پرداخت شده است.

پرداخت 245 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، یارالله نصیری با بیان اینکه 31 واحد صنعتی در استان بسته تسهیلات حمایتی رونق تولید را دریافت کردند، اظهارداشت: از آغاز اعلام طرح پرداخت تسهیلات رونق تولید با هدف فعال سازی، افزایش تولید و اشتغالزایی واحدهای صنعتی، تعداد یک هزار و 378 درخواست از سوی صنعتگران استان در سامانه بهین یاب ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد 31 واحد صنعتی موفق به دریافت بیش از 245 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید شده و مابقی پرداخت تسهیلات نیز در دست اجرا است، افزود: در حال حاضر 642 فقره درخواست واصله به مبلغ 2 هزار و 529 میلیارد ریال در کارگروه کارشناسی استانی مصوب و از طریق سامانه به بانک های عامل ارجاع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام به اهتمام وزارت برای رفع مشکل واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تامین نقدینگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و نیز تکمیل ظرفیت تولید آن ها در اولویت کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و ارائه تسهیلات رونق تولید نیز در همین راستا انجام شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.