قدس آنلاین – داورزن - کوثر بدری : رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان داورزن گفت: 65 درصد مدارس در این شهرستان با تخصیص 10 میلیارد ریال اعتبار به امکانات کامل دیتا از قیبل ویدئو پروژکشن و بردهای هوشمند، یارانه و لپ تاپ مجهز شده است.

70 درصد مدارس داورزن فرسوده و نیاز به تخریب و بازسازی دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از داورزن ابراهیم رامشینی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه70 درصد از مدارس این شهرستان فرسوده و نیاز به تخریب و بازسازی دارد که در این خصوص نشست هایی با خیران مدرسه ساز برگزار شده است افزود : در حال حاضر 450 آموزگار در اداره آموزش و پرورش داورزن فعالیت می کنند و حدود سه هزار دانش آموز در 66 آموزشگاه این شهرستان در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه نخستین مدرسه استثنایی پنج کلاسه ابتدایی این شهرستان در زمینی به مساحت 2 هزار و 400 متر مربع احداث شده است تصریح کرد : این مدرسه با کمک خیرین در 260 متر متر زیر بنا و با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون ریال ایجاد شد.

وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری یک کلاس از این مدرسه در اختیار دانش آموزان استثنایی قرار دارد و کلاس های دیگر آن در اختیار دانش آموزان مقطع ابتدایی است.

رامشینی با تاکید بر اینکه همچنین تمام مدارس این شهرستان با تخصیص اعتبار 20 میلیارد ریال از سامانه گرمایشی استاندارد بهره مند هستند یادآورشد :دراین شهرستان 66 مدرسه با 185 کلاس فعال هستند که 50 درصد آن توسط خیرین احداث شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش داورزن با اشاره به اینکه در 6 نقطه ازداورزن مدارس شبانه روزی ایجاد شده است، خاطر نشان کرد : با توجه به بافت جغرافیایی داورزن 85 درصد از مدارس در مناطق روستایی احداث شده است .

وی در عین حال اضافه کرد : هم اکنون سه سالن ورزشی سرپوشیده آموزش و پرورش در سطح شهرستان احداث شده و 2 سالن با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در مرحله تکمیل قرار دارند. /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.