قدس آنلاین – سبزوار : رئیس آموزش و پرورش شهرستان خوشاب گفت: طی سال گذشته800 میلیون ریال اعتبار دولتی و یک میلیارد ریال کمک بخش خیرین و مشارکتی جذب آموزش و پرورش این شهرستان شده است .

احداث اردوگاه فرهنگی و تربیتی برای خوشاب ، یک نیاز فرهنگی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار براتعلی معصومی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان اینکه هوشمند سازی کلاس های درس در رشد کیفی مطالب آموزشی مهم است، افزود : تنها 9 کلاس درس در 9 مدرسه این شهرستان هوشمند است.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان با کمبود پنج فضای آموزشگاهی مواجه است که سه فضای آموزشگاهی در شهر سلطان آباد و 2 فضای آموزشگاهی در روستاهای مشکان و رباط جز نیاز است تصریح کرد : بیش از50 درصد فضاهای آموزشی این شهرستان به ویژه درروستاها فرسوده است که نیاز به مقاوم سازی و بازسازی دارد.

معصومی یادآورشد: در 2 سال گذشته 17 کلاس درس توسط اداره کل نوسازی و یک خوابگاه شبانه روزی سه طبقه با همکاری اداره نوسازی و خیرین در جهت رفع مشکل فضای فرسوده شهرستان ساخته شد.

وی همچنین با بیان اینکه 2 سالن ورزشی استاندارد در شهر سلطان آباد و روستای شم آباد وجود دارد وعملیات احداث سه سالن ورزشی در مشکان، رباط جز و نوده انقلاب آغاز شده است اظهار داشت : احداث اردوگاه فرهنگی و تربیتی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و برگزاری جشنواره های مختلف یک نیاز فرهنگی است که باید نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز آن اقدام شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان خوشاب خاطر نشان کرد : با توجه به آسیب های فضای مجازی و بهره مندی دانش آموزان از طرح های اوقات فراغت ، ایجاد زیر ساختهای فرهنگی همچون کانون فرهنگی و دارالقرآن در این شهرستان یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه پنج هزارو 700 دانش آموز در 113 مدرسه خوشاب تحصیل می کنند که 400 دانش آموز آن اول ابتدایی هستند و750 آموزگار جامعه فرهنگیان خوشاب را تشکیل می دهند افزود :چهار مدرسه در شهر سلطان آباد دو شیفتی است که نیاز به احداث هشت کلاس درس است. /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.