حرکت بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در پایان بازی با برزیل بازتاب جهانی پیدا کرد.

لحظه فراموش نشدنی اسطوره برزیل روی دست بازیکنان ایران

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل برزیل در پرتات پنالتی به برتری رسید. این پیروزی بازتاب‌های زیادی را داشت البته در کنار این شگفتی‌ بزرگ برخی رفتارها و اتفاقاتی رخ داد که شاید به جرأت بتوان گفت اهمیت آنها به مراتب بیشتر از این برد بود. شیرینی این برد زمانی بیشتر شد که بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در صحنه‌ای قابل تقدیر فالکائو ستاره برزیلی فوتسال را روی دستان خود قرار دادند و جشنی برای خداحافظی این اسطوره تمام نشدنی فوتسال گرفتند.

این رفتار ملی‌پوشان در حالی رقم خورد که پس از اولین برد مقابل پرافتخارترین تیم جهان رقم خورده به دست آمده بود و شاید بازیکنان در واقع باید از خود بی‌خود می‌شدند اما آنها تمام خوشحالی‌های خود را کنار گذاشتند و با ستاره فوتسال برزیل شادی خود را تقسیم کردند. آنقدر این رفتار ملی‌پوشان تحسین‌برانگیز است که قلم از نوشتن و تقدیر از رفتار این ملی‌پوشان عاجز است.

فیفا هم به این اتفاق واکنش نشان داد و آن را حرکتی اخلاقی در فوتسال دانست. فالکائو ستاره برزیلی‌ها هم پس از این اتفاق از تمام ایرانی‌ها تشکر کرد و این موضوع را رفتاری بزرگ دانست. او با قراردادن عکسی که ایرانی‌ها او را روی دستان‌شان قرار داده بودند در صفحه اینستاگرام خود از تمام بازیکنان ایرانی تشکر کرده است. او اعلام کرده بازیکنان ایرانی در حالی که می‌توانستند به خوشحالی خود برای پیروزی در این دیدار بپردازند اما برای خداحافظی من جشن کوچکی برگزار کردند. او در پیام خود نوشت که به این موضوع افتخار می‌کنم و این همان مسئله‌ای است که برای من اهمیت داشته است.

فالکائو یادآور شد: دوست داشته با کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی از ورزش خداحافظی کند اما همین که توانسته به عنوان یک بازیکن مهم در تاریخ فوتسال از او یاد شود، برایش اهمیت دارد.

او بزرگترین افتخار خود را محبت و حمایت هواداران دانسته و از رفتار جوانمردانه بازیکنان ایرانی تقدیر کرد و نوشت که هرگز این مورد را فراموش نخواهد کرد.

ستاره فوتسال برزیل در پایان متن خود نام ایران را با قرار دادن قلبی در کنار آن نوشت.

رفتار جوانمردانه بازیکنان ایرانی جای بسیار تقدیر دارد و این موضوع نشان از بزرگی بازیکنان فوتسال ما است. بازیکنانی که با اتحاد و همدلی بسیار عالی خود در بازی مقابل برزیل باعث شدند قهرمان 5 دوره جام جهانی و تیمی که همواره در 7 دوره گذشته مسابقات به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بود در این دوره در مرحله یک هشتم نهایی حذف شود؛ این اتفاقات پس از بازی است که شیرینی برد مقابل قهرمان 5 دوره جام جهانی را دو چندان می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.