تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز خط ولایت در تمام جهان گسترش یافته است و هیچ نقطه‌ای نقطه برنده برای ظالمان نیست و ولایت به نقطه‌ چیره‌گی اراده‌ ملت‌ها بر ظالمان تبدیل شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم طبس، با بیان اینکه نعمت ولایت فقیه بهترین نعمتی است که خداوند بر ملت ما ارزانی داشته است تصریح کرد: اگر حکومت مثل حکومت ستم‌شاهی، فاسد باشد این حکومت منشأ همه زشتی‌ها و منکرها در جامعه خواهد شد.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز ولایت‌مداری اقتضائاتی دارد؛ اقتضائاتی که ولایت‌مداران واقعی زمانی جان خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس در کف دست گذاشتند و با شجاعت حماسه آفریدند و به تحریم‌های اقتصادی "نه" گفتند و بسیاری از امور نشدنی در ظاهر را به "ما می‌توانیم" تبدیل کردند.
رئیسی ادامه داد: امروز خط ولایت در تمام جهان گسترش یافته است و هیچ نقطه‌ای نقطه برنده برای ظالمان نیست و ولایت به نقطه‌ چیره‌گی اراده‌ ملت‌ها بر ظالمان تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی باید با دست توانای جوانان و فرهیختگان و مردم ولایت‌مدار این کشور مشکلاتش حل شود، انتظار اینکه آمریکایی‌ها بیایند گره از کار ما بگشایند بی‌جا است و در واقع آن‌ها دنبال منافع خود هستند.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: باید با اتکای بر توانایی‌های مردم حرکت کرد؛ نیروی انسانی کارآمد که به دست آن‌ها گره‌های زیادی حل خواهد شد؛ هر گامی که در راستای رفع مشکلات مردم برداشته شود مردم نیز همگام خواهند بود.
وی گفت: روحیه بسیجی و خلاقیت، اقتدا به امام و پیشوای خود و نفرت نسبت به دشمنان، در دل مردم ایران موج می‌زند و این رمز پیروزی است.
تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: در آستان مقدس رضوی در بخشی که بخش اندکی از مسائل اقتصادی است، می‌شود کالای خارجی جز در موارد استثنا مورد استفاده قرار نگیرد، می‌شود با عدم اسراف و قناعت در نظام اداری اقتصاد مقاومتی را شکل داد و می‌شود استقلال اقتصادی را در کنار استقلال سیاسی به وجود آورد.
رئیسی با بیان اینکه ما گره‌گشایی از مردم را در گرو اقتصاد مقاومتی می‌دانیم، خاطرنشان کرد: مشکل فقر و بیکاری را همه در پرتو اقتصاد مقاومتی باید دنبال کرد و مسئولان باید در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند اگرچه کار زیادی انجام شده اما مطلوب نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.