قدس آنلاین - کرمان : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای منتشر کرد.

بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ، به مناسبت هفته دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیانیه ای رامنتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

حماسه بی بدیل دفاع مقدس چنان ابعاد گستدره ای دارد که هر سال که ی گذرد ،جلوه ای نو و سویه ای تازه از رشادتها و پایمردی ها ی رزمندگان ایران اسلامی متجلی می شود .

آن چه در این هشت سال گذشت؛گستره ای دارد که می‌توان سالهای سال از آن گفت و نوشت و سرود و به نمایش گذاشت،بی ملال تکرار،زیرا هر روز و هر ساعت و ثانیه دفاع سرشار از خلق حماسه هایی است که نگفتنش جفاست به جوانان  و مردان وزنانی که بی محبا سینه در برابر گلوله سپر کردند .

حماسه دفاع مقدس با رهبری حکیمانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی(رحمه‌الله علیه) و مقاومت و پایداری ملت ایران در دوران دفاع مقدس، تحت الطاف و عنایات الهی، بر خلاف‌ اراده باطل جبهه دشمن به نقطه سربلندی و درخشندگی ایران اسلامی تبدیل شد.

هفته دفاع مقدس فرصت گران‌بهایی برای اقشار مختلف مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان عزیز است که باید بر ضرورت بهره گیری همه جانبه از فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس تاکید شود.

درپایان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای جنگ تحمیلی این هفته را به رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران به ویژه خانواده معزز شهدای دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگران سرافراز تبریک عرض نموده و سربلندی و پیروزی مردم ایران در نیل به آرمان‌های متعالی ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان مسالت می نماید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.