رئیس سازمان دارالقرآن‎الکریم با بیان اینکه همگی مسئولیت داریم هر آنچه در توانمان است را برای توسعۀ فرهنگ قرآن کریم در کشور به کار گیریم، گفت: پهن شدن سفرۀ قرآنی در کشور را مدیون شهدا هستیم.

پهن شدن سفرۀ قرآنی را مدیون شهدا هستیم/ برای توسعۀ فرهنگ قرآن در کشور مسئولیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، مهدی قره‎شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خواهران دارالقرآن امام علی(ع)، که در سالن همایشهای مجموعه فرهنگی یادمان شهدای هفتم تیر (سرچشمه تهران) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس شهدای جنگ تحمیلی، اظهار داشت: پهن شدن سفره قرآنی در کشور و استفاده از برکات آن در جامعه را مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با بیان این مطلب که همگی مسئولیت داریم هر آنچه در توانمان است را برای توسعۀ فرهنگ قرآن کریم در کشور به کار گیریم، یادآورد شد: باید برای اینکه زندگیهایمان هر روز و هر لحظه رنگ و بوی قرآنی بیشتری به خود بگیرد، تلاش کنیم.

قره‎شیخلو بیان کرد: این مسابقات و گردهمایی‎ها تنها بهانه‌‎ای برای نزدیکی فکر و عمل‏مان با اصول و چارچوبهای قرآنی است.

وی با بیان این مطلب که تعداد پنج هزار شرکت‎کننده در این مسابقات بسیار قابل توجه است، گفت: امسال تعداد شرکت‎کنندکان در مسابقات نسبت به سال گذشته دقیقاً سه برابر افزایش داشته است و این نشان‎دهندۀ ریشه‎دار شدن و مقبولی این مسابقات در سراسط کشور است و حافظان و قاریان کشورمان برای شرکت در این مسابقات هر ساله آمادۀ رقابت‎اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.