قدس آنلاین: خودروهای دودزا 15 روز برای رفع نقص مهلت دارند و در صورت مراجعه نکردن با ارسال برگه اخطاریه به مراجع قضایی معرفی و برخورد قضایی و اعمال جرایم در این خصوص انجام می‌شود.

آغاز برخورد قضایی با خودروهای دودزا در مشهد

مدیر محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری مشهد با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اهمیت موضوع و استمرار روزهای ناسالم، طرح برخورد با خودروهای دودزا از ابتدای سال جاری آغاز شده که به صورت ویژه با برگزاری تمرین مشترک با همکاری پلیس راهور در حال انجام است.

محمد پذیرا افزود: در شهریور ماه گذشته دو هزار و 963 مورد برخورد با خودروهای دودزا صورت گرفته که با توجه به گزارش‌های ثبت شده، اتوبوس‌های بین شهری، مینی‌بوس و کامیون‌ها در اولویت اعمال قانون قرار داشته‌اند.

وی تصریح کرد: 12 اکیپ گشت در مناطق مختلف شهر مشهد مستقر شده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه با خودروهای دودزا برخورد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خودروهای حمل و نقل عمومی، پایانه‌های مسافربری و ایستگاه‌های اتوبوس مکان‌های اصلی جهت نشر آلاینده‌های زیست محیطی هستند، بدین منظور استقرار اکیپ‌های گشت جهت بررسی و اعمال قانون در چند روز اخیر در این مناطق دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه در شهریور ماه سال جاری در شهر مشهد 13 روز وضعیت هوا ناسالم بوده است، از اجرای طرح ویژه برخورد با خودروهای دودزا در سراسر مشهد خبر داد.

وی یاد آورشد: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 روز هوای ناسالم ثبت شده که اغلب آن در شهریورماه اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.