کتاب «مجموعه مطالبات رهبری» به بررسی نقش مجموعه‎های فرهنگی و اهمیت و جایگاه آنان در بیانات رهبری به صورت مکتوب و اینفوگرافی می‎پردازد.

مجموعه مطالبات رهبری به بازار آمد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ،‌همزمان با  آغاز هفته دفاع مقدس،‌کتاب «تا نفس دارم می‎جنگم» به تحقیق سامان سپهوند و تبیین محمدتقی عزیزیان که روایتی از زندگی استاد محمد میرزاوندی، خواننده و ترانه‎سرای استان لرستان و حاوی تاریخ شفاهی و گفتگو با شخصیت وی است، به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چاپ و روانه بازار کتاب شد.

عنوان این کتاب با سرودی حماسی تحت عنوان «دایه دایه وقت جنگه، تا نفس دارم می‎جنگم» که در اوایل جنگ تحمیلی توسط استاد محمد میرزاوندی سروده شد و در آن زمان جایگاه ویژه‎ای در کشور پیدا کرد، مناسبت دارد.

برپایه این گزارش، چاپ دهم «لحظه‎های انقلاب» به قلم مرحوم محمود گلاب‎دره‎ای از سوی انتشارات نشر معارف به بازار کتاب رسید. در این کتاب لحظه لحظه‎های انقلاب و فضاها و وقایع آن به صورت تاریخ شفاهی و داستانی مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین کتاب «مجموعه مطالبات رهبری» توسط انتشارات کوله بار فرهنگی چاپ شده است. این کتاب به بررسی نقش مجموعه‎های فرهنگی و اهمیت و جایگاه آنان در بیانات رهبری به صورت مکتوب و اینفوگرافی می‎پردازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.