وابسته سابق نظامی ایران در عربستان تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم کشور عقب افتاده ای مثل عربستان سعودی که زنان در آنجا هویتی ندارند و مردم در شرایط متفاوتی زندگی میکنند و تشکل هایی مانند مجلس و دولت در آن موجودیت ندارند برای ما تعیین تکلیف کنند.

کشور عقب افتادی چون عربستان که زنان در آنجا هیچ هویتی ندارندنباید برای ایران اظهار نظر کنند

به گزارش قدس آنلاین، عباسعلی منصوری آرانی  وابسته سابق نظامی ایران در عربستان در گفت و گو با میزان درباره تهیه  گزارش 400 برگی از سوی عربستان با همراهی گروهک تروریستی منافقین علیه ایران برای ارائه در پارلمان اروپا اظهار کرد: بنده معتقدم که اینگونه اقدامات عربستان در قبال جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نمی برد و تنها وجهه مقامات آل سعود را در عرصه جهانی مخدوش خواهد کرد.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید در مقابله با عربستان از حالت انفعالی خارج شود، تاکید کرد: ما باید در مقابله با کشورهای همچون عربستان که هر روز دامنه اقدامات خود را علیه ایران افزایش می دهند با رویکردی فعالانه واردعمل شویم و نسبت به این موارد اقدامات لازم را انجام دهیم.
وابسته سابق نظامی ایران در عربستان تصریح کرد: ما نباید اجازه دهیم کشور عقب افتاده ای مثل عربستان سعودی که زنان در آنجا هویتی ندارند و مردم در شرایط متفاوتی زندگی میکنند و تشکل هایی مانند مجلس و دولت در آن موجودیت ندارند برای ما تعیین تکلیف کنند.
عضو سابق کمیسیون امنیت مجلس با بیان اینکه مقامات عربستان هنوز در گذشته سیر می کنند، خاطر نشان کرد: حکام آل سعود نمی توانند به خودشان اجازه دهند با کشوری چون ایران که سابقه تاریخی دیرینه ای  دارند مقابله کند.
وی تأکید کرد: کشورهای مسلمان جهان و بخصوص ایران هر چه سریعتر باید در راستای مقابله با اقدامات ساختار شکنانه عربستان در جهان اسلام وارد عمل شوند.
این وابسته سابق نظامی ایران در عربستان با بیان اینکه ما باید گروه های پارلمانی خود را در ارتباط با کشورهای جهان و مقابله با تهدیدات فعال کنیم گفت: تشکیل این گروه ها سبب خواهد شد تا ما بتوانیم منافع ملی مان را حفظ کنیم و در مقابل دشمنانمان وارد عمل شویم.
عضوسابق کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه عمر گروهک منافقین تمام شده است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نباید وقت گرانبهای خود را صرف گروهک منافقین کند زیرا آنها از نظر کارکرد هیچ گونه نیرو و توانی ندارند.
منصوری آرانی با اشاره به ظلم آشکارآل سعود به مردم یمن، بحرین و سوریه گفت: از زمانی که سعودی ها تنش را در منطقه ایجاد کرده اند متاسفانه سبب شدند تا پای آمریکا به منطقه باز شود و رخدادهایی چون جنگ غربی ها علیه مردم عراق شکل گیرد و گروه های تکفیری در منطقه جولان دهند.
این وابسته سابق نظامی ایران در عربستان خاطر نشان کرد: امروز عربستان به حامی بزرگ منافقین تبدیل شده است و دیری نخواهد گذشت که برای مقابله با ایران  حامی بهائیان و سلطنت طلبان نیز خواهد شد از این رو سکوت ما در برابر ایران به هیچ وجه جایز نیست.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران صراحتا باید در مجامع بین المللی نسبت به این موضوع وارد عمل شود که چرا هزاران میلیارد دلار امروز از سوی کشورهایی همچون یمن صرف ناامنی منطقه می شود. موضوعی که بدون شک ما باید پیگیر آن باشیم تا به نتایج لازم دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.