قدس آنلاین _ سبزوار : فرمانده لشکر پیروز 77 خراسان رضوی گفت : افزایش آمادگی و توان نظامی برای رویارویی با تهدیدات دشمن درسی است که نیروهای مسلح کشور از دوران دفاع مقدس گرفته اند.

امنیت پایدار کشور از ثمرات دفاع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار : امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان درحاشیه بازدید ازخانواده های شهدای ارتش شهرستان سبزوار که بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه  افزایش قدرت نظامی جمهوری اسلامی در سطح منطقه موجب امنیت پایدار برای سایر کشورهای همسایه می شود، افزود : امنیت پایدار کشور از ثمرات دفاع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است .

وی اظهار داشت : ایستادگی در برابر دشمن، خلوص نیت در اعمال و پیروی از دستورات ولایت، مهمترین پیام های شهدای دفاع مقدس به نسل امروز میهن است.

این سردار 8 سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه قدرت های فرا منطقه ای جمهوری اسلامی را با ثبات، قدرتمند و دارای نیروی نظامی مجهز می دانند و بر این اساس جرات تجاوز رابه خود نمی دهند تصریح کرد : دشمن در صدد نفوذ فرهنگی در کشور است و تکیه بر فرهنگ شهادت و جبهه می تواند از گسترش این مسئله در جامعه جلوگیری کند.

وی  اظهار داشت : جمهوری اسلامی 2هزار و 878 روز در برابر دشمن بعثی و حامیان او ایستاد و ابهت پوشالی 2 ابرقدرت شرق و غرب را شکست و این مسئله درس عبرت مهمی برای کشورهای مدعی و متجاوز امروز محسوب می شود.

فرمانده لشکر پیروز 77 خراسان رضوی دفاع مقدس را تجربه همراهی، همدلی، همزبانی و ایثاگری مردم و نیروهای مسلح در برابر تجاوز ارتش بعثی عراق دانست   و ادامه داد : داعش تحرکی در مرزهای شرقی کشور ندارد و اگر سخنی در این جهت شنیده می شود فقط تبلیغات توخالی از سوی تکفیری ها است.

امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان یادآور شد : نیروهای مرزبانی و ارتش از آمادگی مناسب برای برخورد با گروه های تروریستی و تحرکات نیروهای فرامنطقه ای برخوردارند و اگر در این جهت اقدامی از سوی آنها دیده شود، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به آنها پاسخ می دهد.

 وی خاطر نشان کرد : هم اکنون برنامه ای برای برگزاری رزمایش در استان خراسان رضوی طرح نشده و در صورت لزوم و براساس برنامه ریزی این رزمایش ها نیز در استان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از اقتدار دفاعی مناسب برای برخورد با تحرکات دشمن در سرحدات برخوردار است، اضافه کرد : رزمایش های ارتش در سطح یگان های عملیاتی براساس برنامه ریزی ها اجرا می شود.

سرتیپ آذریان در عین حال گفت : نیروهای مسلح در مرزهای شرقی تحرکات تروریست ها و حامیان آنها را رصد می کنند و تاکنون اقدام و تحرکی از سوی آنها در مرزهای کشور ثبت نشده است. /  انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.