دیوان عدالت اداری که چندی پیش طی حکمی انتخابات فدراسیون تیراندازی را باطل اعلام کرده بود، در رای تجدید نظر، بر صحت و اجرایی شدن حکم اول تاکید کرده است.

ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی با حکم دیوان عدالت اداری

به گزارش قدس آنلاین، دیوان عدالت اداری پیش از ایام المپیک طی دو مرحله با صدور حکمی انتخابات برگزار شده برای فدراسیون تیراندازی را باطل اعلام کرده بود. البته وزارت ورزش با در نظر گفتن در پیش بودن بازی های المپیک این موضوع را به فدراسیون تیراندازی اعلام نکرد.

محمود گودرزی نیز طی گفتگویی با اشاره به این موضوع اظهارداشت: حکم دیوان عدالت اداری پیش از المپیک به دست مان رسید اما احساس کردیم که اگر بلافاصله به رئیس آن فدراسیون ابلاغ کنیم که حکم قانونی برای برکناری داری، ممکن است که فردا در المپیک، تیم تیراندازی نتیجه نگیرد و به ورزشکاران لطمه بخورد بنابراین بگویند به خاطر این کار شما، تیم ما شکست خورد، اما به محض پایان المپیک، ابلاغ کردیم که براساس این حکم دادگاه، شما باید بروی- ولو این آدم بسیار علاقه‌مند است و تلاش کرده و اهداف فدراسیون تیراندازی را پیش برده باشد، نمی‌توانیم از حکم قانون سرپیچی کنیم. الان بحث بازنشسته‌ها هست، آیا می‌توانیم سرپیچی کنیم؟ خیر.

اگرچه مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون تیراندازی موضوع حکم دیوان عدالت اداری و ابطال انتخابات فدراسیون را رد می کند اما، برخی از اسناد حاکی از آن است که رای تجدید نظر صادر شده نیز بر صحت و اجرایی شدن حکم اولیه دیوان عدالت اداری تاکید دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.