قائم‌مقام کمیته انتخابات جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دست صهیونیست‌ها در دست تروریست‌ها قرار دارد، گفت: جریان انقلاب اسلامی در سوریه، عراق و لبنان قله‌ها را فتح کرده و رژیم صهیونیستی خود را در آستانه شکست می‌بیند.

رژیم صهیونیستی خود را در آستانه شکست می‌بیند/دست صهیونیست‌ها در دست تروریست‌هاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد ‌در آخرین شب از کنگره سرداران و شهدای شهر شاهد نمونه کشور(درچه) اظهار داشت: تاریخ ایران در نیم قرن اخیر دارای نقطه‌های بسیار ارزشمند و قله‌های بلند و لبریز از ایستادگی، استقامت و ایثار است که دوران دفاع مقدس بلندترین قله آن در نیم قرن اخیر است. سرمایه‌های کنونی ملت ایران، محصول کار بزرگ آنان در هشت سال دفاع مقدس است و ایران هر چه دارد از دفاع مقدس دارد.

وی با بیان اینکه حرکت صحیح یک ملت، راه را برای عزت آنان فراهم می‌سازد، تصریح کرد: اگر شهدا و پیروان مکتب عاشورا به جبهه نمی‌رفتند و در برابر تجاوز دشمن ایستادگی نمی‌کردند نام و نشانی از ایران باقی نمانده بود.

قائم‌مقام کمیته انتخابات جامعه روحانیت مبارز گفت: شهدا، رزمندگان و ایثارگران به حیات طیبه‌ای دست پیدا کردند و مایه آبرو و عزت اسلام شدند، شهدا در اوج قله حیات قرار دارند و جامعه را زنده می‌کنند چراکه حیات ما واسطه به دوران دفاع مقدس و شهدا است.

وی با اشاره به حساسیت اوضاع منطقه تصریح کرد: امروز عراق در کنار ملت ایران قرار دارد و میدان مبارزه نه تنها در ایران بلکه در عراق شکل گرفته و رزمندگان عراق و ایران در یک جبهه قرار دارند.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با همه وجود احساس می‌کند جریان قدرتمند انقلابی برگرفته شده از دفاع مقدس ایران، مرزهای این رژیم را تهدید می‌کند به همین دلیل امروز مشاهده می‌شود که دست صهیونیست‌ها در دست تروریست‌ها قرار دارد. جریان انقلاب اسلامی در سوریه، عراق و لبنان قله‌ها را فتح کرده و رژیم صهیونیستی خود را در آستانه شکست می‌بیند و این موضوع یکی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

قائم‌مقام کمیته انتخابات جامعه روحانیت مبارز گفت: ایستادگی امروز ملت ایران، راه را برای تبدیل جمهوری اسلامی ایران به قدرت سیاسی، اقتصادی، دفاعی، علمی و یک کشور تهدیدناپذیر فراهم می‌سازد و دست‌یابی به این اهداف با ایستادگی و پایداری محقق می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تقویت نهاد خانواده گفت: حفظ حجاب، رعایت آداب اسلامی، رعایت عفت و حیاء و رزق حلال می‌تواند مایه تربیت انسان‌های وارسته و انسان‌هایی همانند شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.