قدس آنلاین- یزد : فرماندار اردکان با بیان اینکه مردم و مسافران از کمبود آب در خرانق ناخرسند بودند از حل شدن مشکل کم‌آبی در این بخش خبر داد.

مشکل آب شرب بخش خرانق حل شد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، هادی مقیمی با بیان این خبراظهارداشت : با حضور در بین مردم بخش خرانق آن‌ها را متقاعد نمودیم که با کف‌شکنی چاه، کمبود آب شرب و بهداشتی آن منطقه به‌طور موقت حل شود.

وی افزود: چندین بار پیشنهاد کف شکنی چاه به مردم داده شد ولی آن‌ها قبول نمی‌کردند؛ خوشبختانه با گفت‌وگو با مردم و نماینده‌های آن دیار، آن‌ها متقاعد و حاضر به همکاری شدند.

فرماندار اردکان با بیان این‌که این تعامل دولت با مردم و مردم با دولت است؛ تصریح کرد: لازم است با اعتبارات و پیگیری آب و فاضلاب روستایی استان یزد در آینده به‌صورت اساسی این مشکل حل شود.

مقیمی خاطر نشان ساخت : برای حل این مشکل نزدیک به ۵ میلیارد ریال هزینه نیاز است و دولت باید برای حل مشکل آب بخش خرانق با طرح و برنامه هزینه کند.

وی با بیان این‌که در حال حاضر تأمین آب شرب و بهداشتی بر آب کشاورزی اولویت دارد گفت: با توجه به این‌که این بخش با داشتن آثار باستانی جزو محورهای گردشگری کشور مطرح و نیز در مسیر راه زایران امام رضا (ع) می‌باشد اعتبار آن به دلیل نبودن آب شرب و بهداشتی نباید مخدوش شود و خاطره بدی به برای گردشگران به‌جا بماند

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.