قدس آنلاین - کرمان: شهردار کرمان درباره‌ی اقدامات شهرداری برای بازگشایی مدارس گفت: خط‌کشیِ مسیر عابر پیاده‌ و شست‌وشوی محدوده‌ی مدارس در حال انجام است؛ همچنین طبق تفاهم‌نامه با آموزش ‌و پرورش، تعریض مسیرهای محدوده‌ی برخی مدارس در دستور کار است.

خط‌کشیِ مسیر عابر پیاده‌ و شست‌وشوی محدوده‌ی مدارس در حال انجام است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان ، علی بابایی  شهردار کرمان با بیان این که 30 مدرسه در شهر کرمان در مسیر تعریض قرار دارند افزود: چند مدرسه از جمله مدرسه‌ای در خیابان جامی و مدرسه‌ای در کوچه‌ی بین جامی و جهاد، تعریض و مسیرها آزادسازی شد.

وی تصریح کرد: همچنین طی یکی‌دو روز آینده، مدرسه‌ای که در کوچه‌ی حدفاصل خیابان وحشی بافقی و خیابان سپه وجود دارد، تعریض و مسیر آزاد خواهد شد.

شهردار کرمان با اشاره به آسفالت مدارس خاکی خاطرنشان کرد: این مدارس طبق نامه‌ای که آموزش‌وپرورش داده، آسفالت می‌شوند؛ ضمن این‌که فضای سبز برخی مدارس نیز در حال آماده‌سازی و به‌سازی است.

مهندس بابایی با بیان این‌که برخی مدارس، چاه‌ آب دارند که پیش از این برای فضای سبز استفاده می‌شده است، گفت: چاه‌های آب این مدارس را نیز اصلاح و تجهیز می‌کنیم تا هم مدرسه‌ها و هم شهرداری، برای آبیاری فضای سبز از این چاه‌ها استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.