قدس آنلاین - کرمان : استاندار کرمان به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و شهردار کرمان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از روند عملیات اجرایی پروژه‌های شهری از قبیل گودال خشتمال‌ها، بازگشایی محور گلبازخان، عمارت کنسولگری انگلیس، کارخانه خانه سازی و باغ بیرم آباد بازدید کرد.

با تلاش شهرداری کرمان، آخرین تملکات پروژه گودال خشتمال‌ها تا پایان هفته آینده انجام می‌شود

در حاشیه بازدید از پروژه گودال خشتمال‌ها (مجتمع تجاری-اداری صاروج پارس)رئیس اتاق بازرگانی ایران و عمان از انعقاد قرارداد در چهارشنبه همین هفته با پیمانکار ایرانی خبر داد و گفت: تملکات کامل برای اجرای پروژه صورت گرفته و با تلاش شهرداری کرمان، آخرین تملکات نیز تا پایان هفته آینده انجام می شود.

ضرابی با اشاره به این که تفاهم نامه اولیه این پروژه در 25 دی ماه سال 89 با سرمایه گذار عمانی منعقد شده است، افزود: این پروژه شامل قسمت‌های مختلفی همچون فضایی مانند سینما، مکان های ورزشی، هتل، مکان های تفریحی، پذیرایی، فضای سبز عمومی در وسط مجموعه، اماکن تجاری و هایپر مارکت است.

وی با اشاره به اینکه پروژه تجاری-اداری صاروج پارس در زمینی به مساحت 5 هکتار اجرا خواهد شد، تصریح کرد: این پروژه در دو فاز با برآورد هزینه ای بالغ بر 250 میلیون دلار در حال اجراست که امید می رود طی دو سال و نیم آینده به بهره برداری برسد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و عمان با بیان این که فاز اول این پروژه در سه هکتار در حال اجراست افزود: در این راستا عملیات خاکبرداری و پمپاژ آب های زیرسطحی انجام شده و هم اکنون عملیات تثبیت آهکی و ایزوله پروژه انجام می شود که در صورت بالا آمدن آب های زیرسطحی به پروژه فوق آسیب وارد نشود.

ضرابی با تاکید براینکه 50 درصد آرماتورهای پروژه و از مجموع دو هزار و 500 تن تاکنون 5 هزار تن آرماتور خریداری شده خاطرنشان کرد: برای این پروژه حدود 15 هزار تن اسکلت فلزی مورد استفاده قرار می گیرد که از این مجموع تاکنون 7 هزار و 500 تن ساخته و حمل شده و پس از شروع عملیات فونداسیون طی یک ماه آینده، آماده نصب می باشند.

وی از انعقاد قرارداد در چهارشنبه همین هفته با پیمانکار ایرانی خبر داد و گفت: تملکات کامل برای اجرای پروژه صورت گرفته و با تلاش شهرداری کرمان آخرین تملکات نیز تا آخر هفته آتی انجام می پذیرد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و عمان ضمن قدردانی از شرکت توزیع برق شمال جهت همکاری در اجرای پروژه، افزود: این پروژه به دو مگاوات برق نیاز دارد که تاکنون شرکت توزیع برق شمال یک مگاوات برق به اجرای این پروژه اختصاص داده که جوابگو نیست لذا طی مذاکرات صورت گرفته امید می رود این مشکل طی هفته های آتی مرتفع شود.

وی ضمن قدردانی از شرکت توزیع برق شمال جهت همکاری در اجرای پروژه، خاطرنشان کرد: این پروژه به دو مگاوات برق نیاز دارد که تاکنون شرکت توزیع برق شمال یک مگاوات برق به اجرای این پروژه اختصاص داده  و طی مذاکرات صورت گرفته مشکل طی هفته های آتی مرتفع می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.